לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

היוווווש ^^


 

היייייייי ..

 

רק התחיל היום ואני כבר כותבת חח [ =

אז קודם כל,נפרדתי ממיקי ! כן , אני עדיין אוהבת אותו אבל אני לא יהיה אם מישו שחבר שלי ר ק

בגלל שאני כווווסית [ או לפחות (הוא) חוושב את זה.. ]

לא משנה ,

אתמול בערב( שישי) יצאתי אם אלונה,אלכס,מיכל,אנדריי ומאור.

עדייין לא הבנתי למה אני מסתובבת אם מאור אחרי מה שהוא עשה לי,אבל לא משנה .. כיייף לטייל אייתו ( =

היייה מזה צחווקים ! חזרנו בערך ב-1 או 1 וחצי בלילה , כיי יצאנו ב-8 ככה .. P =

~ווואי 5 וחצי שעוות בחווץ האהאאההה~

תגידו גם אתם מכורים למוזיקת רווווק ~ מטאל ~ הייפהוופ ???

אבל באנגליייית , עיייברית זה איייייכסה

חח אני שומעת עכשיו שיייר של .. לא זוווכרת של מי >< .. *Bring Me To Life*

שיייר ~ להייייייט [[[[[[[[[[[[[[ =

אז אתמול , הלכנו לתל אביב (כן-כן,היה לנו כ"כ משעמם שהלכנו מחולון לתל אביב) והיה מזה כייף,היינו באיזה כינת סקייטרים והיו שם מזה כוווסונים חחח , נסעתי אל סקייטבורד .. והצתלמתי גם עליו,אבל איכשהו התמונות נעלמו,אני צריכה לחקווור את זה! חח סתם סתם ( : שייניתי שיייר - Dangerous .. של אייקון ^^ אווף אני לא מצליחה לעצב את הבלוווג , אני ישאל את מיייכל [לא זאת מאתמול] איייך מעצביייים כי ראיתי שהייא עשתה עייצוב ~ חדשששששש , ויפפפה : ]

בקיצור קנינו XL , ו-BLOU , ורדבוול , אבל אני שתיתי רק אקסל ובלו כי אני לא אוהבת רדבווול , זה אייייכסה

-זה המשך:23:13-

קרה לי היווום מקרה ממזה מצחייייק , אני וההורים שלי נוסעים באוטו, פתאום אייזה אחד בן 18 או 19 מתסכל אליי ועושה לי שלום

+ נשיקה באוויר וצעק לי אייזה משו , חח פתאום התחלתי להתפקע מצחוק ( איך לא? ) והוא ראה את זה D =

ווואי זה היה אחד המצחיקים חחח .... [ =

הלכתי לקניון וקניתי :

מחברת שורה לגאוגרפיה-סגולה

מחברת שורה לאנגלית- סגולה בהירה

מחברת שורה לתנ"ך-אפורה

מחברת משובצת למתמטיקה-כחולה

אה וגם כמה תחתוווונים של רוווק , דבריים מזה יפיייים ! חחח אל אייזה דברים אני מדברת D =

טוווב עפתי לישון כי מחר מבחן בגאוגרפיה ) =

* אני יעלה מחר בבוקר מוקדם תמונות חדשות מהיום ואתמול ( :

ותגיייבו שאני ידע אייך יצא\אם אני מענייינת חחחח ....

ליילה ^ טווווווווב

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 16/5/2009 11:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)