לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009


Hello

מה קווווורה ?

וואי לא עידכנתי מלאמלאמלאמלאמלא זמןןןןן D = סוורי איינלי בכלל זמן : (

עוד שבוע אני מתחילה לעשות "בייביסיטר" לבת דודה שלי,ואני מקבלת 10 שקל לשעה O : אווף למה כל כך קצת???.

טווב לא נורא,אז שיתנו לי לשמור עליייה 4 שעות ומעללללה [ = [40 ש"ח ומעלה לגרועים במתמטיייקה שבינינו...].

אוף אני גם צריכה להוריד איזה 5 קילו.... אבל רוצה 15 D = למרות שאני יהיה אנורקסית וחולה , BUT הכל בשבייייל להרזות

נמנמנמנמנממנ .... אייזה יום שבת משעמם נכווןןן? ~ יאפ~

אתמול[שישי] גזרתי את החוברת של כמעט מלאכים והדבקתי את הדמויות וכל מיני פוסטרים שלהם אל הדלתות הפנימיות בארון הבגדים שלי,אכן כן - אני הייתי כ"כ משועממממת ! וגם הדבקתי פוסטר גדוול של חצויה אל הדלת,פוסטר אפללל!!!חח

עשיתי מבחן של אם אני ערפדית ו.... תיזהו ממני אני ערפדיתתתת

תסגרו את החלונות והדלתות טווב - טווב בלילה שאני לא  יבוא וינשווך לכם את הצוואר D =

חחחח סתםםם [ = אבל כן יצאתי ערפד P :

תמוונות [לא הכי חדשות] אבל בכל זאת כי לא העלתי מלא זמןןןן :

 

 

זאת ישנה מאוווודדד

 

אם אחותי הנאנייי

 

שמנה שכמוותיייי XD

 

 

 

 

 

 

חחחח זהו [ =

מאוד אהבתי את התמוונוות חחח... נחמדות שכאלה ~LOL~

טוווב אם רוצים לדבר איתי תוסיפו אותי לאיסי - 455705337

בהבייייי 333 >

 

 

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 13/6/2009 13:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)