לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

פוווסט ענק לכבוווווד תחילת הלימווודים !!! D= - משעמם לי -


 

מלא זמן לא עידכנתי...

סליחה עם יצא פוסט מאוד מאוד מאוד חופר אבל יש לי הרבה מה לספר *.*

היום [1.9.09] בצפר..

ווואי את האמת אני מתרגשת רצח בבוקר מאשר אתמול שבכלל

לא היה מלחיץ לא משהו..

כי בכל זאת - כיתה ז' !

וגם בנוסף אני באה היום לשבח אז אולי אני יראה את שירלי , וכו'...

*.* כריסטינה חברה של רוויטל אמורה לבוא *.*

אבל גם עם היא באה אני יצטרך להתחבר לילדים אחרים וזה יהיה די קשה,

שנתייים אני עם אותם חברים שהפכו להיות החברים הכי טובים שלי שם !

איך אני יגרום  לדבר כזה לגרום שווב ?!??

אווף וגם מיקי ,

אני מקוווה שלא יהייו שם בנים עם האופי של מיקי !

שיהיו ג'נטלמנים וחמודים ומצחיקים וחרמנים טיפטיפונת [אין בן בלי זה]

אבל לא שקרנים-עלובים-בוגדנייים ומגעילים !

בקיצור נראלי זה יהיה ממש - ממש מלחיץ !!

אווווווף -

אני לא רווצה להכיר אחרים !

אני רוצה להישאר אם אנה,שירלי,רווויטל,כולם ! ><

איתם ולא אם איייזה ~ מטווורפים שיכלייית~

שבטטח יבוואו השנה. :(

אבל מי יודע ...

אולי עוד יגיעו אנשים נורמאלייייים !!! ><

למרות שעכשיו לא כ"כ מענייין אותי עם יש שם בנים או אין שם ,

[טוב ברור שאני חייייבת שיהיו]

אבל סה"כ זה לא מזיז לי את קצה הציפורן D=

אני ויקיר המוווושלם שלי היום שבווווע (((((=

אתמול היה מומולדת למאמא שלי .. !

הלכתי לישון באיזה 12 בלילה בעררך , כי פחדתי שאני לא יתעורר !!

או - או ,

מרוווב ה"לא יתעורר" שלי קמתי ברבע לחמש בבוקר !!!! ><

*רררררררררררררררר*

עווד מעט אני יתחיל להיתארגן וכל זה ואז בשבע ורבע אני יצא לבצפר להיפגש עם החברות

ואז ללכת למרכז לקנות לשלי בלווונים (((=

שלי מזל טווווווב יפשלי 3>

ווואי השנה אני בת 13 O=

כ"כ מרגש !!!! *-*

מוחעחעחעחעחעע אני קופצת כל שניייה מנושא אחד לנווושא שני D=

ואז שלישי ,

רביעי,

חמישי,

שביעי ,

עשירי ..

וכך הלאה והלאה P+

בקייצור הינה תמונות שלי ואז שוווב אני ימשיך לחפור ולחפווור עד שאני יצטרך כבר להתחיל להתאגן !

((הורוד לא מתאים לפוסט אבל לא מצאתי תכלת\כחול\טורקיז\ירוק או כל צבע דומה ומתאים  לפוסט))

 

אהבתי אותה מאוד ^^"

העיייין שליי - 555555 -

 

 

 

 

חיוווכי (=

הכי הכי הכי הכי אחי יפה !

|| שמתם לב להכי אם ה-א ?! ||

עאעאעאעא אני הכוווסית

 

אוותה גם מאוד אהבתי *-*

התגרשנו אבל בכל זאת אני רוצה מזכרת (((=

 

בקניון עם חנווווש :

 

 

 

[היא רצתה לצלם ת'תחתייים הסקסייים שלנו אבל לא הצלחתי . ]

שיימו לב ל-תחתיייים , זכווויות שמורות לי

!!!!!!!

 

-חן לא יפה ככה להסתיר אותי -

חחח ניקרעתי שם מצחוווווק !!!! D":

 

 

 

 

- אחאחאאח אין אל המבט שלי חחח -

ועוד אחת מהקניוווון למטה ->[דמייינו שזה חץ למטה]

 

עם ירין ברחבי חולון :

 

 

 

 

 

את זאת אהבתי 3>

יחד (((+

המנקה ה-"כוסית"

 

< שירותים

< מזון מהיר

 

 

 

עוד אחת - אני , ירין והצעצוועים השקסיייייים !!!

ביחחחד

ירין לא תיהי צלמת !!!!!!!!

זאת יפה - חוץ מהאף הגדול שהוווורס :(

בסוופר - פארם

 

נגמרו התמונות (((( +

תמונה של יקיר המוושלם שלי אתם לא צריכים !!!!

תסתפקו בשלי DDDD=

וווואי לא יודעת למה אני כ"כ מתרגשת ..

אתמול ושלשווום וכל החוופש לא התרגשתי כ"כ .. היום אני ממש - ממש מתרגששששת !!!!

אה ואולי אני יצתלם היווום עם חברווותי הכווסוניווות (((=

חחחחחחח -

כוסוניות

"זכויות שמורות לויקי סוקולובסקי"

*-* פשששש אני רואה אני מתחילה להמציייא הרבה מילים היוום *-*

 

חחח נידלקתי אל הפס הכחוול של הכוכבים P=

טוווב ביקצור כמה שחפרתי וכל זה

,

- טווב הינה שוווב פס כי ממש באלייי -

בהצלחחחחה לכולם היוווום בבצפר (((=

 

יאללה ביי D:

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 1/9/2009 05:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)