לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009


יום ב' - 27.7.09

 

היום הלכתי אם אימא שלי להירשם לקייצת הזאת של השומר הצעיר ..

במילא אני לא כ"כ עושה משו בחוופש וגם כל החברות שלי כמעט נרשמו אז , למה לא ?

גם היא קנתה לי ג'ינס סקיני 3/4 שמזה אהבתי..

אבל כמו תמייייד  האבאאא שלי לא מרשה לי לשיים אותו !!!

*רררררררררררררררררררררררררררררררררררר*

תמוונות [[[[[ =

 

 

 

 

 

 

סייין למיקי החתייייך XD

סיין ללנוווש הכווווסי'ט

סיייין לחייים היפים שלי וד"א מהסיינים הכי אהבתי אוותה [[[ =

יצאה יפפה 3>

קוקו P =

 

 

 

חיייוכי , ומיקי לא לדאוווג אני לא יוריד אוותו .. בינתיייים :-]

אני והפרוופיל שלי , אה והאף הגדוול P=

~קרדיט למיקי~ הרעיון שלו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

והפרחים מאחורה זה כי אימא שלי מכוורה אליהם .. בעעעע

 

ועכשיייו ,,,, ^תופיםתופיםתופים^ , P=

 

העייייין שליי XDXDXD

 

טווווב אינלי עוד כ"כ מה לספר , בהבי 3 >

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 27/7/2009 18:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי..

אני לא יתחיל היום בסיפורים איך היה היום,אתמול,שלשום וכו'..

אני בימים האחרונים ממש נפגעתי מאנשים רבים וכתבתי אלזה שיר .

יש לו לחן,מילים,הכל ..והכי חשוב .!

המון המון ר ג ש

 

 

עוד שקר לבן \ ויקי סוקולובסקי.

1. אני שומעת את קולך,ורואה את כאבך.

לא רוצה לפגוע אך גרמת לי לכך.

כל היום בוכה , שוכבת במיטה,

מכאב כ"כ גדול שנגרם לי בזכותך..

פזמון . די , לא רוצה לראות אותך יותר,אתה משקר לי בלי סוף אז די כבר, די,

זה חודר  לי לעור , פשוט תנו לי משו שיעזור,

ועכשיו ישלי סיבה לקבור את זה בחיים,

עוד שקר לבן קטן.

2. אתה משקר לי בלי בושה,מטייל פה רק איתה,

עכשיו ישלי סיבה , להיקבר באדמה.

לא רוצה לברוח , אך גם לא להישאר ,

אז פשוט תמצא סיבה,לצאת לי מהלב !

פזמון . די,לא רוצה לראות אותך יותר , אתה משקר לי בלי סוף אז די כבר ,די ,

זה חודר לי לעוד , פשוט תנו לי משו שיעזור,

ועכשיו יש לי סיבה לקבור את זה בחיים ,

עוד שקר לבן קטן .

3.  אני לא מאמינה שאהיה בסדר,

אני לא מאמינה שיהיה לי טוב ,

אני לא מאמינה,

שאתה יכול להשליך אותי כך.

אני לא מאמינה שלא ניסית

ואני מאשימה אותך בכל השקרים .

כשאני מביטה בעינייך, איני רואה את עיני .

אוווו ..

זה חודר לי לעור,

פשוט תנו לי משו שיעזור ,

ועכשיו ישלי סיבה לקבור את זה בחיים,

עוד שקר לבן קטן .

אווו ...

סיום .ניתנה לי רשות,אולי הבאת עלי את יום הדין .

ועכשיו ישלי סיבה לקבור את זה בחיין,

עוד שקר לבן קטן !

 

וכתבתי את השיר הזה מתוך השיר SKIN מ"פתאום כוכבת"

למי שרוצה הינה קישור לשיר : http://www.youtube.com/watch?v=lKDYZLbj1uo&feature=related

ואני ישים פה את המיילים [=

 


 


 

Skin
I drift away to a place
Another kind of life
Take away the pain
I create my paradise
Everything I've held
Has hit the wall
What used to be yours
Isn't yours at all
Falling apart, and all that I'm asking
Is it a crime, am I overreacting

Oh, he's under my skin
Just give me something to get rid of him
I've got a reason now to bury this alive
Another little white lie

So what you had didn't fit
Among the pretty things
Never fear, never fear
I now know where you've been
Braids have been un-tied
As ribbons fall away
Leave the consequence
My tears you'll taste
Falling apart and all that I question
Is this a dream or is this my lesson

Oh, he's under my skin
Just give me something to get rid of him
I've got a reason now to bury this alive
Another little white lie

I don't believe I'll be alright
I don't believe I'll be okay
I don't believe how you've thrown me away
I do believe you didn't try
I do blame you for every lie
When I look in your eyes, I don't see mine

Oh, he's under my skin
Just Give me something to get rid of him
I've got a reason now to bury this alive

Another little white lie

ואני לא יעדכן בתקופה הקרובה נראלי כי הלב ... התפורר :'(

 

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 22/7/2009 19:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)