לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכה אפורה.



כינוי:  Yuvsol~

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

839~What time is it?!


טוב לי עם ד"ר ונ"מ (לאחרונה גם נכנס להגדרה ד"ר רשף.).

ובמצטבר, טוב לי רק כשאני איתם.

רק כשאני לבד איתם. או עם אחד מהם, או עם שניהם באותו זמן או עם שלושתם. 

 

אולי לא טוב לי.

או שלפחות לא טוב לי כמו שאני מנסה לשכנע את עצמי.

נמאס לי להיות מדוכאת.

 

נכתב על ידי Yuvsol~ , 28/2/2013 11:09  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sol Joker~ ב-1/3/2013 21:04
 



838~ממוחזרת.


משחקי MMORPG לילדים קטנים עושים לי טוב על הלב. וגם מעבירים לי את הזמן בצורה שהוט לעולם לא תצליח עם היצע הסדרות המגוחך שלה.

להתעורר יומיים ברצף עם מחזור מאחר ודימום עיקש מהאף זה מה זה כיף. 

לא"ל יש כל כך הרבה מזל ששנייה לפני שזה מתחיל אני כבר אוחזת בטישו כאילו היה אקדח או משהו. 

אנחנו באמת צריכים שמיכה דקה יותר.

 

זאת השנה הראשונה שפורים היה כיף. אפילו הכנס אנימה (שממזמן הבנתי שהמקום שלי בפאנדום הוא עם הגיקים ולא האוטקואים) היה מעולה.

בעיקר בגלל הד"ר רשף ונ"מ שהם רשמית האהבות של חיי.

אה! וכמובן! הבעת השנאה האדירה כלפי האקסית של א"ל שחשבה שלגיטימי לישון אצלו. כן בטח, כי זה מה שאקסים עושים, ישנים אחד אצל השני.

שמישהו ייתן לה מכת מציאות. בבקשה. (לפחות יצא לי להביע לה באופן מובהק ומוצהר, הפעם, כדי שתבין שכדאי לה לתפוס מרחק. והרבה ממני.)

 

דברים שמעצבנים אותי #1242

- רק בגלל שיש לך מצלמה יקרה, זה לא אומר שכל חמש תמונות שאת מעלה זה "פרוייקט צילום"

- האקסית של א"ל. (אם כבר פתחתי פינה חמה לעצבים, היא חייבת להיות שם)

- כשבחורים לא מבינים שמחזור זה כמו לחטוף בעיטה לבטן במשך יום שלם. כוסעמק.

- אוטקואים בני 12. או אוטקואיות או אנשים בני 12 באופן כללי

- אמא"י

- כנסים שהם לא אייקון.

- אנשים שיורדים על אייקון מולי למרות שהם יודעים שאני הייתי הצלמת שם.

- אנשים.

- כשחבר שלי אומר ש"טוב, נדבר על זה" ואז כמובן קובע דברים בלי בכלל לשאול אותי.

 

השפתיים שלי יבשות, אני לא שותה ובקושי אוכלת (ארוחה אחת ביום ושתי כוסות קפה לא נחשב אוכל. במיוחד כשהארוחה בד"כ היא משהו כמו טוסט או צ'יפס.) לפחות המשקל שלי לא יורד. זה טוב. אני אוהבת את איך שאני נראית עכשיו. (וכך גם חצי מהגיקים שלא ראו אותי מאז תקופת ה70 שלי.)

 

המחשבות האירוניות להשבוע - בניגוד לחיבה העזה שלי כלפי בחורים "שמנמנים" הם אף פעם לא מחבבים אותי. אף פעם.

אז תמיד כשאני מדברת בדיונים על חיבתי לשומן אצל גברים אף אחד לא מאמין לי כי לאורך ההיסטוריה בני הזוג שלי תמיד היו רזים.

(AKA א"ל, שגבוה ממני בערך בעשרים סנטימטרים ושוקל כמוני. ואני על הגבול המשקלי עבור הגובה שלי.)

לעזאזל עם בחורים רזים והטעם שלהם בנשים. דרפ.

 

הלוגיקה שלי שוות ערך ללוגיקה של שיכורים. לפחות כרגע, המוח שלי זז במעגלים סביב עצמו.

לפחות אני מתחילה מחר לעבוד על הפרוייקט האדיר שלי ובשבת אני מקבלת משכורת מהבר. סוף סוף!

אני תותחית על. וזה.

 

טוב לי.

 

האנשים היחידים שמעודדים אותי כרגע זה אלו שכל כך רחוקים שאין לי סיכוי לראות בזמן הקרוב.

אני רוצה לונדון. ממש רוצה לונדון. עם ד"ר או עם נ"מ. אולי אפילו עם ד"ר רשף ונ"מ. זה יכל להיות מגניב.

החיים בלי כסף הם חיים מדכאים. 

Soon. Fucking Soon.

נכתב על ידי Yuvsol~ , 27/2/2013 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sol Joker~ ב-27/2/2013 22:33
 



837~לאהוב, לזיין, לתסכל.


כל היום אני על השיר הזה,  שמשום מה, בניגוד לאי הערצה הגדולה שיש לי כלפי הביטלס מצליח להחזיק אותי לא עצבנית לחלוטין בPMS שלי.

ידיד שלי חושב שיש לו בעיה בגלל שהוא לא זיין מישהי שהתחילה איתו למרות העובדה שהוא בודד.

משעשע אותי שהוא חושב שזה אומר שיש לו בעיה, לי רק נראה שזה אומר שיש לו סטנדרטים.

אולי כדאי להגיד לו את זה.

 

יש לי מצב רוח טוב היום. אולי זה כי ישנתי כל כך הרבה עד שהראש שלי התפוצץ, ואולי גם לא.
אבל טוב לי וכאלה, וזה נחמד.

לילט.

סול.

שהיה לה כנס אנימה ממש מגניב למרות שהיא ממש לא חלק מהפאנדום. בני אדם הם סבירים מידי פעם. 

נכתב על ידי Yuvsol~ , 25/2/2013 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

23,479
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuvsol~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuvsol~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)