לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכה אפורה.



כינוי:  Yuvsol~

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

856~עולמות!


אם בימים שלפני חול המועד וליל הסדר אתם רגילים לבלות במרכז תל אביב עם אנשים שלובשים אוזניים של ג'ירף,

כנראה שאתם יודעים על עולמות ושזה אחד האירועים הכי מגניבים שיש בפסח.

אם אתם לא רגילים לזה, כדאי שתתרגלו!.


לפני כחצי שנה כתבתי את הפוסט הזה (בחייאת תיכנסו, בחייאת) 

בו הצגתי את פסטיבל המד"ב והפנטזיה הגדול ביותר (עד כמה שידוע לי) שקיים בארץ.

ובכן, בשונה מן הפסטיבל הקודם שדיברתי עליו, עולמות הוא כנס מעט קטן יותר המורכב מאירועים (סדנאות, הרצאות ושעשועונים) בלבד,

ופחות ממשחקי תפקידים חיים ו\או משחקי תפקידים רגילים. (אומנם משחקי קופסא יש בו)








לצערי לא זכרתי להתייחס בפוסט הקודם לתרבות התחפושות, או כפי שאנחנו קוראים לזה "הקוספליי".

קוספליירים הם עם חשוב מאד בנוף כנסי המד"ב והפנטזיה, הם מחיים דמויות אהובות(השנה אפילו גיליתי מעריצים של סדרות ש*אני* אוהבת ואף אחד לא מכיר. קוספליירים נותנים תקווה!)


לעומת שנים קודמות השנה החלטתי לקחת צעד לקראת העולם הזה של הקוספליי והצטרפתי אל חבורה שהחליטה להתחפש יחד (=קאסט)
לוובקומיק בשם הומסטאק (האחד שנהניתי לחפור עליו בכמה פוסטים) הוובקומיק הכי ארוך שקיים ש*עדיין!* מתעדכן, למעלה מ7000 עמודים.


במסגרת הקוספליי מישהי מקהילת ההומסטאקרים הכינה לי כובע וזנב אני הכנתי את החולצה חבר שלי הכין את הכפפות והשאיל לי את הנעליים הישנות שלו (שבמקרה!) נראו כמו הנעליים שהדמות לובשת.

קהילת הקוספליירים היא קהילה חמה ומקבלת, היא קהילה שתשמח לעזור ולהדריך כל מי שצריך וכל מי שרוצה להיכנס אליה, ואם תשאלו אותי?
זה שווה להיות חלק ממנה, גם אם בהתחלה אתם תופרים את עצמכם למכונה או כמוני, דוקרים את עצמכם עם מחט כשאתם מנסים לסיים את הקוספליי עד אמצע הלילה יום לפני הכנס.






 (אנחנו מושלמים)


במהלך עולמות ביקרתי בשעשועון שהנחה אביעד שמיר בשם "מעוניין חלקית" בו נשאלו שאלות בנושא גיבורים ומורדים במד"ב ופנטזיה.
הנשאלים היו אלון גור אריה (היפופוטם ) דורון פישלר (המוכר כרד פיש מעין הדג) עודד פוירשטיין ותום שפירא (חבר בקולקטיב הקומיקס "עלילון" ), השאלות נעו לכל מיני כיוונים בינהם "כיצד דוד בן גוריון עזר להציל את העולם?"* ועד "מי נולד בבית הפיל?"**. תשובות מעניינות ומקוריות (ורצוי נכונות) ייתנו נקודות בעוד תשובות צפויות ובנאליות יורידו נקודות. 
על השאלה הראשונה ענה אלון גור אריה כך:
"אתם אולי לא יודעים, אבל דוד בן גוריון רצה להיות נהג, זה למה לכל המורי נהיגה יש שם עם שתי הברות, כמו שימי או בני ואם זה יחזקאל אז זה הופך לחזי!. ובכן, דוד בן גוריון היה נהג מזעזע, אז הוא החליט שבמקום זה הוא יהיה ראש ממשלה, וכך הוא הציל את העולם!"
תשובה מקורית? לגמרי , נכונה? קצת פחות. (תשובות נכונות יהיו בסוף הפוסט, מבטיחה)





(אין לי תמונה מהאירוע אז בינתיים קחו תמונה של קאסט סטאר טראק) 

 

וכמובן שאי אפשר לעשות כתבה על כנס מבלי להתייחס אל Evil sun productions! שהביאו לנו את משחקי קרוסאובר הביאו לנו השנה את המסע אל הר החורבן האפל של האבדון!!!(סימני הקריאה מכוונים) 
הפקת מקור ישראלית אינטראקטיבית שקוראת לכם, הקהל להיות הגיבורים.
מתנדבים אמיצים עולים על הבמה ובוחרים אפשרות אחת מתוך הארבע המוצגות להם על המסך כאשר כל אחת מהן עלולה לקחת את העלילה לכיוון אחר לגמרי.
 


לסיכום, בשונה מכל חווית כנס אחר שהייתי בו, ולמרות הוותק שלי (חמש שנים בכנסים) כל כנס אני עדיין לומדת דברים חדשים , עדיין מכירה אנשים חדשים (ולאחרונה הקהילה הזאת רק גדלה) ומנסה דברים חדשים שעוד לא ניסיתי קודם, 
קהילת הגיקים נתנה לי בית חם לבקר בו וכמות אהבה שאי אפשר לתאר במילים, אני ממליצה לכל חובבי הז'אנרים להגיע ולבקר (הכניסה חופשית, כדאי לכם, באמת!)ואולי תגלו פתאום שזה גם הבית שלכם,

מי יודע?

והנה כמה מהתמונות האהובות עליי (קרדיטים לשיר בראס צלם מדהים ואיש יקר)


 



 



 

תודה שקראתם וחג עולמות שמח לכולכם! 

 

(*בקומיקס של הגרין לנטרן היו את "Guardian Of The Universe" אותם צייר גיל קיין ולפיו בוססו על דוד בן גוריון. וכך, בעצם, עזר בן גוריון להציל את העולם.
)
 (** בבית הפיל נולד הארי פוטר. שאגב, קבור ברמאלה.

)

 

 

עריכה:


שיואואואואואווא פעם שנייה וזה לא פחות מרגש מהראשונה! איזה כיף! 

נכתב על ידי Yuvsol~ , 30/3/2013 15:19  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sol Leij~ ב-6/4/2013 23:17
 



854?


http://www.youtube.com/watch?v=3OX8JIBAId4
נכתב על ידי Yuvsol~ , 27/3/2013 11:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sol Joker~ ב-30/3/2013 12:37
 



מספר


שוב בעיות שינה? אולי. 

 

אין לי מה לקרוא, או את מי לקרוא (אם נתייחס לבלוגים בתור האנשים שכותבים אותם)

 

היא עושה לי כאב ראש, ובא לי שהיא פשוט תעלם. לגמרי. שמישהו ייקח אותה רחוק מפה.

 

נמאס לי שמשקרים לי כבר. פשוט, די נמאס. 

נכתב על ידי Yuvsol~ , 26/3/2013 02:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sol Joker~ ב-26/3/2013 12:10
 



לדף הבא
דפים:  

23,479
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuvsol~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuvsol~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)