לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכה אפורה.



כינוי:  Yuvsol~

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

850~Ah


נשבר לי.

לגמרי.

לחלוטין.

עד הפאקינג סוף.

 


 

יאאאאאאאאאא כמה זמן לא כתבתי על בעיות שינה.

ושוב חוזרות בעיות השינה

והירח מביט בך ושואל

אם היית צריך משהו באופן נואש

אל מי היית מתפלל?

 

ושוב עיניים פקוחות עד עלות החמה,

אך דבר מה בך מתפתל,

לצאת לחופשי מהכאב שבך,
הפחד שבלהיכשל. 

 

כשהעולם לא רואה, כשאיש לא נמצא,
אתה פוקח עיניים ומתהלך,
כשהכל מתעצם מתפורר ונשבר,
אתה רק מתעורר.

 

ושוב חוזרות בעיות השינה,

ואף אחד לא רואה,

איך בשעות הקטנות הרעות של הלילה,

אתה לגמרי בודד.

 

ושוב אישונים שחורים מתרחבים,
למשמע קולו של אדם אחר,
כשהם פוקחים את העיניים,
כשאתה מבין כמה העולם עיוור.

 

בודד פה בשעות הקטנות של הלילה. בודד פה ורע.

כבר כמה ימים שלא דיברתי עם מישהו *פיזית*

זה חסר לי. לפחות מחר אני יוצאת מהבית. זה גם משהו.

אני מקווה בכלל, שמחר אני יוצאת מהבית.

 

דיברתי עם גיורא, וסידרתי את ההדורים איתו, זה לגמרי עשה לי את היום.

נמאס לי לריב, ואני זקוקה לידיד טוב. נואשות.

 

אנחנו, הכותבים, ברור שיש לנו פיצול אישיות כזה או אחר, ברמה כזו או אחרת.

אנחנו, הכותבים מהסוג שלי, שכדי ליצור דמות הם מדברים עם עצמם, ממציאים לקול בראש עבר, עתיד, חלומות ותקוות,

אנחנו, הכותבים, שהורגים דמויות בכל סיפור שאנחנו מתחילים ומפסיקים באמצע,

מעבירים את עצמנו סבל לא יאומן בכל דף שנזרק לפח על טעות ופרדוקסים,

אנחנו. הכותבים.

יש לנו פיצול אישיות קטן, שאומר מתי שזה טוב, ואומר מתי שזה רע,

אנחנו הכותבים, אנחנו יודעים הכל, ויודעים מעט מאוד, 

אבל אנחנו יודעים להשתמש במילים כמו בנשק, העט היא לנו קשת והדיו הוא לנו חצים.

 

ועם מעט המידע הזה. אני אלך לישון, ואפסיק לזיין את השכל.

נכתב על ידי Yuvsol~ , 14/3/2013 04:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



849~YOooooooooooooooooooooooooo


דברים שאני צריכה לעשות, לישון.

דברים שאני עושה - מנגנת, קוראת הומסטאק, שותה קפה, פיכסבוק, מה לא.. לעזאזל. 

 

What am I doing with my life?!

 

 


 

 

דברים שאני צריכה לעשות: לתקן את השעון שעות שינה שלי

להתמודד עם הבעיות הנפשיות (בשקל) שיש לי. ופעם אחת ברצינות.

להתחיל ללמוד, כוסעמק.

לסיים את הומסטאק. רק עוד 2000 עמודים! ווויי ווהווו אומייגד. (אמרו לי שיש 5000. מסתבר שיש 7000. איזה יופי )

להפסיק לכתוב כאילו יש לי פיגור שכלי.

להתחיל לכתוב -משהו- כל סיפור, כל קטע קצר, כל רעיון שעולה לי לראש. נמאס לי מהיובש הזה.

לקבוע תור לרופאת נשים, נמאס לי מהיובש *הזה*.

לחזור לאכול נורמאלי. זה לא יובש, אבל גם מזה נמאס לי.

למצוא חברים חדשים, או חברים באופן כללי, די בודד בשעות האלה של הלילה. או בוקר. מה שחמש לא יהיה.

למצוא משחק טוב לשחק בו , במיוחד בשעות האלה של הלילה\בוקר.

לישון.

 


 

כל ניצחון הוא ניצחון. HoNk 

:O)

נכתב על ידי Yuvsol~ , 13/3/2013 05:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



848~H3h3h3


זה בטח היה כאן כבר, אבל למי אכפת. אני עדיין אובססיבית להומסטאק. (12 שעות!!! 12!!!! אעאעאעאעאע)



















אני מאוהבת.

 

נכתב על ידי Yuvsol~ , 12/3/2013 13:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

23,479
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuvsol~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuvsol~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)