לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכה אפורה.



כינוי:  Yuvsol~

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

870~שותף.


אני חייבת להודות שלגור ביחד זה הרבה פחות מפחיד ממה שדמיינתי, ולמרות הכל, עדיין מפחיד.

אני לא זוכרת את הפעם הראשונה שהייתי כאן לבד. אבל זה היה מזמן. לגמרי מזמן.

וזה גם מוזר, כי אני זוכרת את הפעם הראשונה שנפגשנו, אני זוכרת את הפעם הראשונה שישנו ביחד. אם אפשר לקרוא לזה שינה.

אבל אני לא זוכרת את הפעם הראשונה שהייתי כאן לבד.

ועכשיו אנחנו טסים בפעם הראשונה יחד לחו"ל, וזה מפחיד מרגש, ומפחיד.

מצחיק לחשוב שאחרי הדייט הראשון בינינו חשבתי שזה יחזיק לחודש וניפרד.

נחמד יותר ככה, אני חייבת להודות

נכתב על ידי Yuvsol~ , 18/6/2013 00:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



869~גאדד


הומסטאק התעדכן.

מצאתי עבודה ופיטרו אותי.

לא עדכנתי חודש.

אני מרגישה זוועה כבר איזה שבוע, מתפלאת שעדיין אין לי חום

שוקלת צמחונות, או במינימום להקטין את כמות הבשר שאני אוכלת ולצמצם אותו לדגים ופעם בהרבה זמן בקר.

בעיות שינה.

בעיות פסיכולוגיות.

לא מסוגלת להתמודד איתן.

מרגישה טוב במערכת יחסים שלי, מרגישה מוזר על זה שאני מרגישה טוב על זה.

יש #האשטאגס בפייסבוק.

 

#סולמסכמתאתהחודשהאחרוןבוהיאלאעדכנה

נכתב על ידי Yuvsol~ , 15/6/2013 17:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sol Leij~ ב-18/6/2013 00:08
 





23,479
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuvsol~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuvsol~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)