לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Little Miss Sarcastic

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

הגיע הזמן להפסיק ולעזוב


"יש לך שמיכה מיותרת?" אמרתי במהירות בזמן שפתחתי את דלת החדר שלו

"לא.."

 הסתובבתי לצאת

"חכי רגע"

נעצרתי

"תסגרי את הדלת.."

אחרי שסגרתי היה חושך מוחלט בחדר ושמעתי את המיטה חורקת כשהוא עשה את דרכו אליי

הוא תפס לי ביד ומשך אותי אליו

קול בראש שלי התגבר על כל מה שחשבתי ואמר לי לנשק אותו ולברוח משם

אבל ויתרתי על הפעולה הראשונה מבין השתיים כי זה מנוגד למה שהבטחתי לעצמי.

התנגדתי למשיכה שלו ואפילו קצת דחפתי אותו עד שהוא הרפה מידי

"לא בא לי" לחשתי ופתחתי את הדלת.

"למה?"

נעצרתי בפעם השניה בדרכי החוצה

"כי לא בא לי.." הפעם לא התכוונתי לצאת

"למה? יש לך חבר?"

"לא.. דווקא לא" בטח הוא הופתע. אני בטוחה שהוא חשב שיש לי.

"אז למה..?"

כי מגיע לי מישהו שמעריך אותי. כי אם אתה לא שלי לחלוטין, לא מגיע לך אותי. כי אם אנחנו לא ביחד בדרך שלי, אנחנו לא נהיה ביחד בכלל. כי אתה לוקח אותי כמובן מאליו. כי בשנה האחרונה אתה השתלטת על המחשבות שלי ולא יצא לי מזה כלום, ההיפך.

"כי הקשר שלנו לא נכון לי"

ברחתי

הו דרק שפרד, כמה שאתה קיטשי ככה אתה צודק.

 

נכתב על ידי Little Miss Sarcastic , 9/6/2012 20:56  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



34,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss Sarcastic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss Sarcastic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)