לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Little Miss Sarcastic

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

הפעם הראשונה שלי


תהיה מושלמת.

 

מאז שנחשפתי לזה, שידעתי מה זה סקס, דמיינתי מליון סיטואציות נורא קיטשיות ולפעמים קצת מופרחות.

ככל שהזמן עבר, התווספו עוד כל מני פנטזיות לרשימה שתמיד נראתה לי נורא רחוקה ממני.

היום אני מרגישה שהרשימה קרובה מתמיד אבל אני רחוקה מלבצע אחד מהסעיפים בה.

 

יכולתי לחצות את כל העולם ברגל וזה עדיין לא היה מספיק כדי לכסות את כמות הפעמים ששמעתי הרצאות על סקס, מתי צריך לעשות אותו, עם מי, איך, למה והכי חשוב - שאני צריכה להיות שלמה עם זה.

 

אין מה לעשות, כשטוחנים לך את השכל כל כך הרבה פעמים, משהו נכנס לראש בסופו של דבר. אני הבנתי שאני צריכה לשכב עם מישהו שאני אוהבת וסומכת עליו. מישהו שאוהב ומכבד אותי באותה מידה כמוני.

הגעתי לגיל שאני חושבת על סקס וזה נראה לי בסדר, שכשאני חושבת על זין וזה ממש לא נראה לי מגעיל, לגיל שפעם נראה לי נורא רחוק.

אני מכירה המון בנות שויתרו על "האביר על הסוס הלבן", שהלכו ועשו את זה, והיה להן כיף וזהו, לא היה צריך לחשוב יותר מדי.

מצאתי את עצמי בשנה האחרונה בשתי סיטואציות שהייתי כל כך קרובה לזה, שאני במיטה, עם מישהו, ועוד שניה אני זורקת את כל ההרצאות הצידה ועושה את זה. כי התשוקה גוברת עלי, כי אני לא מפחדת מזה, כי זה שווה את זה.

כנראה זה לא היה שווה את זה כל כך, כי לא זרקתי כלום הצידה חוץ מאותו מעליי.

משהו בי לא נותן לי לוותר על האביר הזה.

הבחור האידיאלי הזה שאני אוהב ויאהב אותי חזרה, זה שאני אסמוך עליו ואדע בכל ליבי שהוא האחד.

 

זה שיהיה הראשון שלי על חוף הים, או בשדה פתוח, או על אופנוע, או בחופשה שטופת שמש, או על מכסה מנוע של מכונית, או על הקיר של המקלחת שלי, או בלונדון באיזה יום גשום, או על ערימת חציר, או בבקתה חמימה כשבחוץ יורד שלג, או על השולחן במטבח, או במליון ואחד מקומות שדמיינתי במהלך השנים.

 

 

תכלס לא באמת משנה המקום. שיהיה גם בבית שלו. העיקר זה הוא.

נכתב על ידי Little Miss Sarcastic , 23/10/2012 19:42  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



34,569
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss Sarcastic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss Sarcastic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)