לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Little Miss Sarcastic

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

מי אמר שבנים לא מבינים מילים, רק מעשים?


אלוהים איזה מדהים זה היה לשמוע את כל מה שהם אמרו לי אתמול.

קשה לי לתאר כמה שזה היה כנה ואמיתי. ישר מהלב אל הפה, בלי אפילו לעבור בראש.

זה כל כך היה כיף לשמוע את זה מהבחור שכל שנה שעברה היינו ביחד פעם כן, פעם לא, פעם למה לא.

היה כל כך כיף לשמוע ממנו דברים כאלה כנים. אני חושבת שעד אתמול, לא הייתה פעם אחת שהייתי באמת כנה איתו. היה כל כך כיף (ויחד עם זה קצת תחושת פיספוס) לשמוע שבלילה ההוא, אם היינו שוכבים, הוא היה לוקח את כל מה שהיה בינינו ברצינות, כי הוא לא מסוג הבנים שחותכים אחרי שזה נהיה קרוב ברמה כזאת.

זה היה כל כך כיף לספר לו על כל מה שהרגשתי ועל הפעמים שהוא עשה לי את היום ועל הפעמים שהוא ביאס לי אותו ועל כמה שהקשר הזה היה שונה מכל מה שאי פעם היה לי. היה לי כל כך כיף לשמוע שזה נכון גם לגביו.

היה לי כל כך כיף לשמוע שהוא חושב שאם לא הייתה לו חברה עכשיו, הוא מניח שהוא היה רוצה שאני והוא נהיה חברים.

היה לי כל כך כל כך כיף שאמרתי לו שנראה לי שזה לא היה עובד בגלל כל מה שהיה בינינו בשנה האחרונה והוא ענה שדווקא נראה לו שזה כן היה.

באמת. השיחה הזו הורידה לי מליון אבנים מהלב.

ואחרי שעה, היה לי כל כך הזוי שהאקס שלי מלפני שנתיים, שהייתי אובססיבית אליו במשך המון המון זמן, התקשר אליי אחרי שלא דיברנו בערך שנה.

זה היה כל כך מוזר וכיף ביחד. הוא אמר לי שהוא רוצה להיפגש איתי ולישון איתי ולקום איתי בבוקר ולהכין איתי ארוחת בוקר.

זה היה כל כך כיף להטיף לו שהוא שיכור ושאני לא רוצה להיפגש איתו ולכעוס עליו שהוא מתקשר אליי ואומר לי דברים כאלה אחרי שלא דיברנו כל כך הרבה זמן.

זה היה כל כך כיף לשמוע אותו מתנגד ומופתע כשהייתי כל כך כנה איתו, עד כדי קללות.

זה היה כל כך כיף שהשיחה הטיפשית והסופר-מוזרה הזו התפתחה לשיחת נפש אמיתית על כל מה שהיה בינינו פעם

ועל מה שהוא הרגיש ומה שאני הרגשתי.

זה היה כל כך כיף להבין שהוא לא התקשר כי הוא סתם רוצה להזדיין עם מישהי, שהוא התקשר בגלל שהוא סגר 28 יום בצבא והוא רוצה שתהיה לו את המישהי שתחכה לו בבית ושהוא ישלח לה סמסים כשהוא נוסע לצבא ושהיא תתגעגע אליו והוא אליה. שהוא רוצה אהבה.

זה היה ממש מחמיא שהוא אמר לי שהוא רוצה שזו תהיה אני

וזה היה כל כך כיף להסביר לו שהוא לא באמת רוצה שזו תהיה אני, הוא פשוט התקשר אליי כי אני האקסית האחרונה שלו וזה הדבר היחיד שהוא מכיר.

זה היה כל כך כיף להסביר לו שהוא צריך למצוא את המישהי שתתקן אותו ותהפוך אותו ממניאק לג'נטלמן.

זה היה כל כך מדהים לשמוע שהוא רוצה שאני אהיה זו שתתקן אותו

זה היה כל כך מוזר להגיד לו שזה נגמר בינינו

זה היה כל כך כיף שהוא אמר לי שהוא מת עליי, כי זה היה מהלב.

זה הרגיש כל כך טוב לסגור את השיחה הזו ב"אני דואגת לך" ו"תשמור על עצמך"

אני הרגשתי כאילו גל אושר מציף אותי מכל הכיוונים. גם בגללו וגם בגלל האקס השני שלי. השיחות עם שניהם פשוט עשו לי כל כך טוב. הן הראו לי שכל הספקות שאי פעם היו לי לגבי שניהם היו חסרות הצדקה. שאף פעם לא הייתי עוד מישהי בשביל שניהם

והרי זה הכי כיף בעולם לשמוע דבר כזה משני הבנים שהיית כל כך בעניין שלהם במשך כל כך הרבה זמן.

אני צריכה לנסות ליישם את הכנות הזאת עוד. זה פשוט מדהים.

 

מעניין כמה פעמים כתבתי "כל כך"

נכתב על ידי Little Miss Sarcastic , 24/11/2012 13:38  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתוסכלת, הזזתי את הראש הצידה


"מה קרה?"

"אתה.. איך אתה רואה אותנו?"

"אני לא יודע.. אני לא חשבתי..."

"לא בקטע כבד, אני גם לא כזה יודעת. פשוט נמאס לי מבנים חרמנים ומפגרים, שהנה - התנשקנו עכשיו וקיבלת ממני מה שרצית אז יאללה ביי"

"אז אני ממש לא בראש כזה"

חייכתי והתקרבתי לנשק אותו תוך כדי שהוא המשיך לדבר

"וזה ממש לא יאללה ביי" העיר בין הנשיקות ונישק את הלחי שלי.
 

 

שבת שלום




 

נכתב על ידי Little Miss Sarcastic , 23/11/2012 15:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכחתי לדאוג לך


 

הרגע הזה שנופל לי האסימון שאתה בגדוד 931 של הנח"ל ואתה נכנסת לעזה פעמיים.

פעמיים שיכול היה לקרות לך משהו.

אלוהים ישמור אתה חייל. חייל לוחם. חייל שתמיד עושה הכל כדי לעזור לחברים שלו

אני מפחדת שלא תשמור על עצמך מספיק.

בבקשה תשמור על עצמך.

תשמור לי עליו..

 

נכתב על ידי Little Miss Sarcastic , 22/11/2012 18:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

34,569
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss Sarcastic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss Sarcastic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)