לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


על דברים ועל....דברים :)

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מסע2להודו #5 - בין גן עדן לגיהנום


רגע של שלמות מוחלטת עם העולם, הבנה של הקיום, והזמן שלא קיים.

עבר הווה ועתיד הם הוויה, נסיעה של 20 שעות היא דקה, שבוע איתו זה שנה.

מפזרת מלא אהבה, והכל מסתדר מאליו בחזרה.

העולם, מדוייק כהרגלו, מחייך וזורח עליי ואלינו, כמו שתמיד היה.

 

ורגע אחר מוצפת פחדים, רוצה להכיל, לפצות, והופ -

עוד צעד אחד את בבור בתנוחת עובר, בוכה וממררת על מה שעבר,

חוזרת ללופ ישן ומוכר, שנדחק ונסגר עד שכבר נהיה מאוחר, בו אני אשמה ורעה וחסרת צלם ומניפו- 

ודי כבר!

 

לא- את לא.

את תהיי רק אם תסכימי. 

להיות המראה - של מי שמולך

להיות מרצה- מי שיצפו ממך

את תבחרי אם לתת שישאבו אותך 

 

את תזכרי - שיש לך זכות לא. 

יש לך זכות לאהוב את עצמך, עם כל הטעויות.

יש לך זכות להינות מהעולם והאהבה שאת מקבלת-

זה לא עניין של מגיע, או לקחת, או אגו-

ברגע שאת שם, שאת רואה, שאת מחייכת לעולם

הוא רק מחייך טבעית חזרה.

 

ואהבת. 

נכתב על ידי , 1/12/2015 11:02   בקטגוריות הודו, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SK ב-30/12/2015 10:10
 



הודו # 16- לא הייתי משנה שום דבר, יהיה מה שיהיה עבר מה שעבר


אז יום אחרון בהודו.

לא הייתי משנה שום דבר 

יהיה מה שיהיה, עבר מה שעבר 
המילים מדברות על בחורה, אבל פשוט ישב כל כך על איך שאני מרגישה, 

לאמא הודו שלי, לחוויה שעברתי

קוראים לו  
"באתי ממך"

כי אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי אותך 
זוכר את הפעם הראשונה שאני נגעתי בך 
זוכר שאף פעם לא התרגשתי כל כך - 
כל מה שרציתי היה רק להיות איתך. 
הוא פשוט עלה לי לראש ברכבת הארוכה לדלהי, כשראיתי את כל הודו עוברת על פני פתאום...

 

כך או כך אני לא אשכח איך הלב שלי נפתח 
נראה לי שפשוט אני נולדתי לך. 

 

אני רועדת מבפנים ודומעת ונמנעת כי אני רק רוצה להיות פה ולא לחשוב על איפה ומה יקרה מחר


אל תשאלי אותי "ואם" "ואיך" אני רק רוצה יותר ממך 
לפעמים זה מסתבך והפחד שחותך 
ויש את הכאב הזה, הכאב שנושך 
יודעת שזה בית, יודעת שעוד אחזור. לא בהקשרות, לא בכוח. מבינה מה נתנה לי, מבינה מה עוד תתן.
מחכה לך, מחכה בצאתך ובבואך 
מברך על כל לילה, על כל יום שמתארך 


גם אם זה יותר מידי כשאני עומד מולך - 
אני לא מוותר ואני לא הולך 
אני באתי ממך ואני נשאר בשבילך 
איך כל העולם מתהפך וזה רק בגללך 
אם רק הייתי יכול להיבלע בתוכך 
אם רק הייתי יכול לעטוף את כולך 
אם רק הייתי יכול... 
אתגעגע.
התחלה חדשה.
אין הרבה מילים לתאר.
בהצלחה?

נכתב על ידי , 10/9/2014 18:57   בקטגוריות הודו  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוסטלגיה. ב-13/9/2014 21:45
 




דפים:  
36,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSahar_K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sahar_K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)