לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"כשעולים על דרך חדשה , לא תמיד יודעים לאן תוביל. ולפעמים אין ברירה, צריך ללכת על השביל. לכן,גם אם לא יודעים לאן נגיע ולאן מושכת הדרך, יש לזכור מה גרם לנו לצאת, ולמה בכלל התחלנו ללכת..."

Avatarכינוי:  my story - my song

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

אתה לא מפחד מהמוות.


אתה לא מפחד מהמוות.
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי לזכור אותך..
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי לבכות על קברו...
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי להגיד אליך מילה או שתים..
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי שידע שאתה הייתה שם...
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי לעשות צדק בשבילך..
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי להחליט מה אתה היתה רוצה...
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי לצרוח בשבילך..
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי לקבל את רכושך..
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם כדי להציל את מה שנשאר ממך..
אתה מפחד מכך שכשאתה תמות אף אחד לא היה שם.
 או לפחות מזה אני מפחדת.

אני לא מפחדת מהמוות, אני מקבלת אותו כמובן מאליו.
אבל אני כן מפחדת למות לבד.
ואתה?


נכתב על ידי my story - my song , 20/4/2009 22:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy story - my song אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my story - my song ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)