לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תותים..והחיים (שליי 3>)


בלוג על החיים שלי... ועוד ממלללאאא דברים..אז כנסו [= (תותים?3>)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

לונה פארק/מחזירה תגובות ^^


אתמול הייתי בלונה-פארק עם חברה ועם אמא שלי.. עלינו על הבלרינה.. וואי זה היה כל כך תינוקי ולחשוב שהייתי קטנה אהבתי את זה.. ואחרי זה חיכינו שעות בתור לרכבת הרים אבל היה כיף!1 עלינו גם על מתקן כזה: הוא מעוגל כזה.. ויושבים במעגל בלי חגורות ובלי כלום.. זה בהתחלה מסתובב מהר ואז זה מתחיל לקפוץ וזה ממש כיף! עפתי על מישהו ~מסכן~ חח..XD
עלינו על הרכבת שדים וזה היה כל כך מצחיק.. אני כזה אומרת "היי סבתא מה שלומך?" ו "היי סבא.. לא ידעתי שגם אתה פה!" וזה היה קורע XD ואז עלינו על הספינה הזאתי.. ספינת שודדים משהו בסיגנון.. והיה מה זה כיף בפעם הראשונה שעלינו על זה (עלינו פעמיים) היה מישהו שצעק "מי שלא מוחה כפיים בן זונה" ומחאנו כפיים [= ושזה נגמר כל מי שהיה בספינה (כולל אותנו) צעק "עוד הפעם" ובפעם השנייה שעלינו היינו הכי בסוף כאילו ממש בקצה והיה מפחיד... ^^ ואז שוב עלינו על הרכבת הרים והפעם היו איתנו שני ילדים ממש חמודים [= בגיל שלנו וצרחנו כולנו ביחד שהיה את הירידה :-* ....
אחרי זה עלינו על המגלשות מים בהתחלה על הקטנה ואחרי זה על הגדולה ובגדולה ממש השפריץ עלינו מים! ומה זה היה חם אז היה כיף!! [= ועלינו על עוד 3 מתקנים.. אינלי כוח להסביר הם היו דיי משעממים.. ולא עליתי על האנקונדה.. S: אני מתה מפחד מזה.. וגם על הבלאק ממבה לא עליתי כי פחדתי S: ואותו דבר גם על הסוכריה.. אין אין איזה פחדנית אני ייוואאוו ^^

וואיי איזה חפירה כתבתי.. בטח נרדמתם.. אז קומו!!!!!!!!!! ותכתבו לי תגובות!!1 אני מחזירה גם תגובות

נכתב על ידי תות? 3> , 24/8/2009 11:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון..^^


מה קורה אנשים? הכל טוב? מקווה שכן..
בסוף התבטל הטיול לכינרת כי אחותי הקטנה חולה..S:
לא נורא..

שבוע הבא לונה-פארק במקום היום [=

 

דודו טופז התאבד.. הייתם מאמינים? יש כאלה שאומרים שמגיע לו ואני לא חושבת ככה כי בסך הכל הוא מסכן.. יהי זכרו ברוך =[

קטע קצר שכתבתי:

 

עולם בלי צבעים, עולם של אנשים עצובים אני נמצאת שם תמיד
לא רואה כלום מבעד לחלון לא רואה אהבה וחלום ואף פעם לא תקווה.
פעם אחת ישבה מול חלוני יונה לבנה. היא הסתכלה עליי במבט מוזר, מבט שלעולם לא ראיתי מבט של שמחה! היא פרסה את כנפייה ועזבה את חלוני, עפה אל המרחקים.

ניסיתי כמוה לעוף ולשמוח אך ללא הצלחה כי אני כבר בקבר בלי תזוזה. מתה.

 

וזהו להיום.. תגובות?


 

נכתב על ידי תות? 3> , 20/8/2009 16:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע עמוס..


היי אנשנושים!!! מה קורה?
לי יש שבוע עמוס ביותר והוא הולך ככה:
Image Hosted by ImageShack.us
היום: אני נפגשת עם יעלצ'וק..
מחר:לונה-פארק!!1 [=
יום רביעי: מסיבת יומולדת של יעלצ'וק
יום חמישי עד יום שבת:בכינרת..ישנה באוהלים[=

Image Hosted by ImageShack.us
עוד מעט נגמר החופש קולטים?
אני עדיין לא קולטת!!!

אני מתחילה כיתה ז' יייאאייי [=

Image Hosted by ImageShack.us
החופש עבר כל כך מהר!!!!!
אני כבר מחכה שיתחילו הלימודים
ואני בטוחה שגם אמא שלי מחכה לזה.. חח XD
Image Hosted by ImageShack.us

החלטתי לעשות לכם שאלון קצרצר:

איך החופש?
מה הספקת לעשות?
מה הדבר הכי מהנה שעשית בחופש?

מה הדבר הכי גרוע שעשית בחופש?
איך הבלוג שלי?
ואיך השאלון?
יום נעים לכולם!! 3>
אבל תגיבו האא?

נכתב על ידי תות? 3> , 17/8/2009 11:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  תות? 3>

בת: 27

תמונה




2,361

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתות? 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תות? 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)