לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תותים..והחיים (שליי 3>)


בלוג על החיים שלי... ועוד ממלללאאא דברים..אז כנסו [= (תותים?3>)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

עבר ולא יהיה עוד...


נזכרתי בדברים שהיו לי בעבר.. הסתכלתי בבלוגים הקודמים שלי וגיליתי שהייתי ממש פוסטמה בהמון
מקרים.. XD טוב מה שהיה היה...

מצאתי את הבלוג של דניאל קרובת משפחה שלי.. דניאל? אוהבת אותך המון המון המון!!!!!!!!!!!

החופש עובר ממש מהר לרוע המזל.. עוד לא הספקתי כלום כמעט.. או יותר נכון לא מיציתי כמו שצריך את החופש..
אז הגיע הזמן להשתולל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~

"עודד אמר להרים ידיים" לא רגע.. זה ישן... אז.. "אומבה להלהלהללהלהה אומבה להלהלההללהה" טוב בעצם זה גם ישן.. אבל אולי.. "בום בום בום גדגטגט בום בום בום.." איך שלא כותבים את זה ... XD
יייייייייחחחחחחחחחחיייייייי החחחחחחחווווווופפפפפפפפששששש!!!!! ואוו פאק אינלי כוח לחזור לבית ספר..
אבל השנה אני מתחילה כיתה ז' ופירושו כשמו כן הוא: שם זין על ככווולללםם!!!!!!!! סתם..
ואוו משעמם ברמות.. תעסיקו אותי.. לא סתם.. צוחקים צוחקים P:

 

נוו אז מה אתם עושים בחופש.. משתוללים/נחים?

נכתב על ידי תות? 3> , 14/8/2009 16:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  תות? 3>

בת: 27

תמונה




2,361

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתות? 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תות? 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)