לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אני רונה מנסה לעבוד עצמי בכל מני דרכים אני מקווה שהמסע שלי ישפר גם אתכם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009


לאחר שאף אחד לא הגיב לפוסט הקודם שלי (למרות שנכנסו הרבה!!)

חשבתי שאני אתן עוד הזדמנות אחרונה לכתוב בבלוג אחרת אני סוגרת אותו

טוב, לאחר שנרגעתי אני אספר לכם על החופש שלי

בית הספר שלי הוציא אותנו דיי מאוחר לחופש

אז יצאתי ביום ראשון לחופש ולא הספקתי הרבה...

היום הלכתי לבריכה עם חברה מבית הספר הקודם היה דיי מעייף כי הייתי די סגורה ולא דיברתי (לא כהרגלי)

והבנתי שבית הספר שבו אני לומדת עכשיו עושה לי רק טוב ב"ה ושם אני פתוחה יותר ומדברת.

טוב אין לי מצב רוח לכתוב הרבה אם יהיו תגובות אז תהיה לי מוטיבציה לכתוב הרבה יותר, ויותר להשקיע

הפעם זה היה יותר עדכון. 

 

נכתב על ידי , 23/6/2009 23:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונה130 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונה130 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)