לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  wintermadness

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009


אחריי הכל, תמיד נחמד לי לחזור לכתוב כאן. מן פריקה רגעית בה אני מנסה לסקור את התקופה שבה אני נמצאת. זה טוב בעיקר כי אני יודעת, שאני אחזור לכאן עוד כמה חודשים וזה יעלה בי מאין גיחוך קטן. ייתן לי את האפשרות להסתכל על עצמי בעבר ולהגיד "היא לא ידעה מה מחכה לה".

 

התחלתי את השנה ה-11 שלי במסגרת מערכת החינוך, דהיינו, עליתי לכתה י"א. הרשו לי לומר- הולי פאק. היום, יום שבת, מתאפיין אצלי בשביזות יום השבת, שמחליפה את שביזות יום א'. זאת מהעובדה הפשוטה שיום א' שלי כ"כ עמוס שאפילו שביזות לא נכנסת לי באג'נדה. זאת ועוד, שמקור האנרגיה העיקרי שלי בשלושת החודשים האחרונים, אדם קרוב לי שהשאיר אותי עם חופן זכרונות טובים ולא מעט בעיות בריאותיות ונפשיות, עוזב מחר. אז אני ניצבת לי כאן, בפתחו של שבוע ארוך, עמוס ומייגע, ללא מוטיבציה או באר לשאוב ממנה טיפת אנרגיה, ועל זה נשאר לי להגיד רק - אופטימיות בכל הכח!

 

שבוע דבש, stay cool .

(אה ואם זה לא מספיק, נגמר לילה בכיף. אודו, כבר אין הכל.)

נכתב על ידי wintermadness , 17/10/2009 18:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwintermadness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wintermadness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)