לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"אני חוזרת חזקה יותר, רק בשם אני בוטחת.." הגיע הזמן לחזור לאנה סוף סוף :)

Avatarכינוי:  מורעבת עד לרזון - חזרתי :)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


9/3 - יום חדש, נחשב עוד תחילת שבוע P:

 

 

לא נכנסתי כמה ימים ולא עידכנתי כי אני כמעט ולא על המחשב ..

אבל הנה אני כאן לעדכן :)

התחלתי את הבוקר עם חצי כוס נס קפה ולחם אחד

נקווה שהמשך היום ימשיך ככה בצורה חיובית ..

זה התפריט שאני תיכננתי לי להיום בע"ה הוא יתממש !!!

מה שאני עברתי כבר אני אסמן עם קו מעל [: .. >>

 

בוקר - נס קפה+לחם אחד (חצי נס קפה ליתר דיוק חח)

צהריים - 2 טבעות עוף+מרק

ערב - מלפפון+עגבנייה+חצי דנונה 0%

 

אני חייבת להוריד במשקל .. פשוט ח-י-י-ב-ת !

בהצלחה לי, ולכן .. :)

 

אני אעדכן בהמשך את הפוסט ! [:


בקרוב אצלנווווווווווווווו :) בע"ה !!!

נכתב על ידי מורעבת עד לרזון - חזרתי :) , 9/3/2009 10:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי בנות :) , 5/3/09 - אחרי 10 חודשים שלא הייתי בבלוג הקודם שלי :)

 

אני בטוחה שרובכן מכירות אותי טוב ..

היה לי בלוג קודם מעל שנתיים (עם הפסקות כמובן)

אם תרצו אני אעלה קישור בפוסט הבא, רק תבקשו .. [=

פתחתי אותו כשהייתי בכיתה י"א .. והיום אני לקראת גיוס - עוד חודש וקצת .. איך הזמן טס !

היו לי הרבה עליות וירידות,

היו פעמים שהגעתי לתחנה מאוד קרובה ליעד שלי ..

ודברים השתבשו ועליתי, בטח אתן מכירות את זה ! |:

ככה זה היה במהלך השנתיים האלו,

אני רוצה להוריד במשקל עד הגיוס .. שהמדים ישבו עליי יפה יפה P;

וגם כמובן מה שהכי מזיז לכולנו - הקיץ - הוא בפתח .. ים, בריכה, אילת, וכל השטויות שכולנו מכירות !

אני אפילו מתביישת להגיד כמה אני שוקלת עכשיו ..

זה בערך 10 קילו מעל המשקל שאז כמעט והייתי מרוצה ממנו,

אז תחשבו כמה הרבה זה ..

אז רק נותר לי לאחל לעצמי בהצלחה, וכמובן שלכןןןן ! כמה התגעגעתי אליכן אתן לא מתארות ..

לא ישנתי בלילה .. חזרתי רק לקראת 7 בבוקר הביתה .. ב7 וחצי אכלתי ..

והתחלתי צום .. התחלה טובה לא ? שיהיה סיפתח :) בע"ה ! עד 7 וחצי בבוקר מחר לא לאכול, יכול להיות שזה ימשך יותר .

אז אלו השעות שעברו, עוברות, ויעברו .. יהיה טוב , ♥

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

 

וקצת טינספו לעורר רעב בעיניים, ורעב בקיבה :)

אוהבת אתכן .

נכתב על ידי מורעבת עד לרזון - חזרתי :) , 5/3/2009 10:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





939
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורעבת עד לרזון - חזרתי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורעבת עד לרזון - חזרתי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)