לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stuff you didnt know about me


המחשבות החיים והכל בכינויים ובאנונמיות מוחלתת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

חרא


טוב אז כמו שאתן מבינות כל מה שהורדתי העלתי אין לי כוח אפילו לפרט...
אבל עכשיו אני הולכת להרזות אני עוד לא יודעת איך אבל אני הולכת להרזות
נכתב על ידי , 22/3/2009 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה טוב זה כל כך מביא מוטיבציה!


אוקיי היום טיפה חרגתי... עוד לא עברתי את ה500 קל' אבל! אני הגעתי כבר ל300 שזה אומר שיש לי רק עוד פאקינג 200 קלוריות
אני די בטוחה שאני אעמוד במשימה XD

היום מה היה ומה יהיה:

בוקר: קפה (כמו כל בוקר 50 קל')

בצפר: בננה (50?) שוקו (50) סנוויץ' (150)

וזהו =]
הבננה הייתה החריגה היחידה שלי אבל גם זה משהו...
בערב זה חביתה וסלט (150 קל')

והיה לי היום שיעור ספורט שרצח אותי אני חושבת ששרפתי איזה 700 קל' (הלוואי!!!)
אבל בכל זאת אני העשה היום רק את סידרת תרגילי הבטן....

והורדתי אתמול קילו היום אני בטוח אוריד יותר =]
נכתב על ידי , 17/3/2009 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון קצר


אני יודעת שיקח זמן עד שהיו פה קוראים קבועים שאשכרה אכפת להם ממני אבל זה מבאס כל פעם לכתוב פוסט לראות את בכניסות עולות ושאף אחד לא מגיב...

בכל מקרה להיום:

בוקר: כוס קפה (50 קל')

צהריים ( 10 בבצפר): 2 פרוסות לחם מלא עם כפית גבינה לבנה 3% (כמה זה כפית גבינה לבנה אני לא יודעת אז אני מנחשת 150 קל')

ערב: עוד לא היה אבל אכלתי כבר סלט של מלפפון ועגבנייה ( כמה זה 70 ?)

סך הכל:

270 קל'.... בונא הייתי בטוחה שאני כבר ב 400 + XD
כרגע אני מלאה אבל כשאני יהיה רעבה (עד 6 יש לי את ההזדמנות) אני אוכל חביתה מ2 ביצים 3=

אני מאוד שמחה היום אני לא יכולה להגיד למה... אבל שמחה.

+ סוף שבוע הזה אני הולכת להיפרד מY כי אני מאוהבת בX ואני לא אתפשר לפחות ממנו... הוא יהיה שלי יום אחד... =]
בפסח זה יהיה שנה... שנה אני מאוהבת בוא...
נכתב על ידי , 16/3/2009 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 15

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi hope it gives you hell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i hope it gives you hell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)