לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טניוש ונטוש המלכות! לא לשכוח!! ♥




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

אז מה קורה איתכם?


מניינים?

יאו אתם לא מבינים איזה לחץ.. שבועיים של מתכונות ובגרויות :(

הייתה לנו היום מתכונת באנגלית היה כזה קללל

      

חחחח אני מספרת לכם מה קרה היום אתם משתינים מצחוק

טניה הייתה אצלי והיינו בדרך אליה כדי שתתארגן לטקס

ופאתום ראינו בכביש 20 שקל.

קיצר אנחנו מתות ללכת לקחת אותם ויש אוטובוסים ומכוניות.

והיה שם איזה עובד בניין זקן שגם רצה לקחת את זה

קיצר לקחנו.. ואז טניה עושה לי "חחח תארי לך זה הכסף שלך פתאום"

פתאום אנ יבודקת בכיס זה באמת היה שלי חחחחחח

כפרעליה

לא מצחיק...

      

קיצר אני בחדר של טניה משתעלת פה כל שניה כי אני אלרגית לאבק

אז  הלכתי

 

תשאירו תגובות בובים

 

שלא תגידו שאני לא מעדכנת ;)

נטליה!

 

 

נכתב על ידי , 26/4/2009 17:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 232212093 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe sisters N.T אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The sisters N.T ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)