לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

שלושה, מי יודע? שלושה, אני יודע!


החלטתי לשתף פעולה עם הנושא החם, דבר שמזמן לא יצא לי לעשות, כי הנושא הנוכחי הוא חביב - וחביב זה משהו שהייתי רוצה שהבלוג הזה יהיה יותר ברוחו.

אז קדימה, לעבודה.

 

שלושה דברים שאני אוהבת במראה שלי:

1. עיניים

2. צבע עור (מי אמר שחוסר פיגמנטציה זה בהכרח רע?)

3. מבנה גוף וגובה

 

שלושה דברים שאני לא אוהבת במראה שלי:

1. רגליים

2. שיער

3. חיוך (הוא פשוט עקום ויש לי ניבים של ערפד)

 

שלושה דברים שאני אוהבת באישיות שלי:

1. מודעות עצמית

2. כנות עוקצנית

3. דרמטיות (ולא רק בתחום הרציני, אני עשויה להתנהג כמו דמות קומית וזה מצחיק להיות לידי לעיתים קרובות.)

 

שלושה דברים שאני לא אוהבת באישיות שלי:

1. פראנואידית

2. סוציופתית (אני מאוד אוהבת אנשים, ובאותה נשימה מפחדת מהם)

3. רגישה מידי

 

שלושה מקומות שהייתי רוצה לבקר בהם:

1. המזרח הרחוק

2. אוסטרליה

3. ניו-יורק

 

שלושה פחדים:

1. חרקים

2. אהבה

3. כישלון

 

שלושה דברים שאני מעריכה באופי של גבר:

1. חוש הומור, שלא יהיה יבש כמו צנון.

2. פתיחות רגשית וכנות.

3. ג'נטלמן קלאסי (כי זה לא לעניין גברים ששכחו איך להתנהג)

(הערה- המאפיינים הנ"ל לא רלוונטיים, גם אם אתה עונה לאחת מהקטגוריות אני עדיין מעדיפה בשנים הקרובות להמשיך ולהזיל ריר על גברים בטלוויזיה בגלל שאין סיבוכים נלווים לזה.)

 

שלושה דברים שמעודדים אותי כשאני עצובה:

1. להיות ליד חברה טובה.

2. טיפוח עצמי, התגנדרות ועיסוק בבגדים. להרגיש מוזנחת תמיד גורם להכל להראות רע יותר ממה שזה.

3. סרט קיטשי שכשהוא נגמר אין מה לומר חוץ מ"אווווווווווווו", או צפייה באחת הסדרות האהובות עליי.

 

שלושה ספרים שסחפו אותי (לא בהכרח הספרים הטובים ביותר שקראתי):

1. יומני ערפדים\ל. ג'. סמית - טרילוגיית ספרים מטופשת להחריד, ועדיין סוחפת וממכרת. סטייל דמדומים.

2. בני אנאנסי\ניל גיימן - כל-כך שובה לב שתמיד תרצו לקרוא שוב.

3. קורליין\ניל גיימן - טוב, זה אמנם סוג של ספר אימה, אבל הוא מהיר וסוחף.

 

שלושה מטרות שהצבתי לעצמי בחיים:

1. להיות שחקנית (ראו את סעיף הדרמטיות)

2. לתרום במשהו

3. לא לוותר אף פעם על אהבה, לא חשוב מה יקרה.

 

שיהיה לכולכם יום טוב.

נכתב על ידי Lady Amalthea , 13/3/2009 10:56  
הקטע משוייך לנושא החם: 3 דברים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)