לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

אוי, אוי, זה כל-כך אירוני.


עכשיו כשכמעט סיימתי את "דמדומים" הגעתי למסקנה למה הספר מעצבן אותי כל-כך. לא כי הוא אמר לי שזה ספר קיטשי מטומטם לבנות טיפש-עשרה, אלא בגלל שמערכת היחסים בין אדוארד ובלה פשוט הזכירה לי יותר מידי אותי ואותך בעיוות הנסיבות.

העיקר אתה צחקת על אדוארד שהוא הומו.

הרשה לי לגחך לך בפרצוף.

פחחחחחחחחחחחחחפחפחפח.

זהו, אני מפסיקה להיות ילדותית.

אבל זה כיף.

 

פחחחחחחחחחחחחח!!

 


 

טוב, מספיק, שבועיים הייתי בבית וברחתי מהעולם. הגיע הזמן לחזור מההזיות שלי, הגיע הזמן לעמוד על הרגליים ולהתמודד עם עצמי, גם אם יש טובים יותר ממני.

אם אני אתייאש מלכתחילה אז אין סיכוי לתקן כלום, ואלוהים יודע כמה שהמלאכה מרובה.

אני פשוט אשתדל הרבה יותר מעכשיו, לא אתן לשנאה ורחמים עצמיים להכניע אותי.

אני חושבת שאולי כדאי שאני אתחיל לקחת את הhappy pills לפני שכל זה יכניע אותי, היום בבוקר הייתי קרובה ללעשות צעד קיצוני.

בכל אופן, הולכת להיות תקופה עמוסה מאוד בשבילי מעכשיו, אבל זה לא בהכרח רע. אני אוהבת להיות עסוקה, למרות שאני גרועה בלהתמודד עם לחץ ודחיתי משימות הרבה יותר מידי. אני לא יודעת איך אני הולכת לעשות את הפרוייקט באמנות, בשיא הרצינות. אני כל-כך אבודה ומפגרת מאחור שזה יהיה נס אם אני אצליח לעמוד בזה.

אחלו לי בהצלחה.

 

אני אופטימית, כי אתמול בערב מיה התקשרה אליי והתייעצה איתי בקשר לבחור שביקש ממנה מספר טלפון ואם כדאי לה ללכת על זה למרות שהוא קצת מבוגר. הייתי המומה ומוחמאת לגמרי מכדי להגיב משהו מעבר למלמול של "אהה, ארר, הוא נחמד? מגניב". היא פשוט לא מהאנשים שמשתפים אנשים אחרים בדברים כאלה, אפילו פחות ממני אם זה בכלל אפשרי. כנראה שיש אנשים שאוהבים אותי בעולם אחרי הכל, מה גם שהיא אמרה שכולן בבית ספר כבר מתגעגעות אליי בגלל שלא הייתי הרבה זמן. זה ממריץ אותי לחזור למרות שאני יודעת שגיהנום מחכה לי שם.

והמליצו על תגובה עוקצנית במיוחד שהגבתי בוואינט, שזה מהדברים הממש פעוטים אבל משמעותיים האלה כשהבטחון העצמי נמצא ברצפה. לא יכולתי אלא שלא לחייך לעצמי. אולי אני לא טיפשה כמו שאני חושבת, לא רעה וחסרת יכולת כמו שנדמה לי.

 

אני רק רוצה להיות כבר בסדר.

אני רוצה שהסופה תהיה מאחור. לא, אני רוצה פשוט להיות עמידה בפניה, כמו כולם. לא להיות החלשה מכולם. אני שונאת את זה.

אם אני אעבור את זה, אולי אז אני אצליח לאהוב את עצמי. כי זה חתיכת מבחן אמיתי מה שיש לי כאן. ואלוהים יודע כמה אני גרועה במבחנים.

נכתב על ידי Lady Amalthea , 17/3/2009 17:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)