לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

מבזק חדשות


חתיך בלונדיני צעיר רווק ומסתורי עם כלבלב חמוד עבר לגור במושב נידח.

תיאוריות אפשריות:

-מתבודד

-פסיכופת

-איש זאב

 

צריך לבדוק את זה מתישהו.

לא ראיתי אותו בעצמי, אבל זה עדיין נשמע כמו הדבר הכי מרתק שקרה בחור הזה ב-9 השנים שאני גרה כאן.

(אלוהים, אני חייבת להפסיק להיות כל-כך סקסיסטית או שאני באמת אגמור בתור רווקה מתפוררת)

 


 

איי איי איזה לחץ! הפרוייקט באמנות הזה הוא באמת מועקה, וגם גורם לי להרגיש חסרת כישרון. אני זוכרת שפעם חשבתי שאני אמנית לא רעה, שיש לי סגנון מגניב משלי. עכשיו אני משקשקת כשאני רואה שכל העבודות של כל הבנות האחרות כמעט גמורות כשאני בקושי התחלתי ויותר יפות ומרשימות ממה שהעבודה שלי תהיה. זה די מוריד בטחון.

מה גם שמחר מסתבר שיש לי תור לרופא ריאות על הבוקר מתי שאני אמורה להמשיך עם הפרוייקט בסדנה בבית הספר. לפחות המורה לאמנות היא השכנה והאמא של החברה הכי טובה, יש בזה פריווילגיות. סביר להניח שאני אקבל ציון טוב, ואין ספק גם שאני אצליח לסיים בזמן (לא משנה כמה קריעת תחת זו תהיה לעשות את זה מהר כל-כך), אבל אני סתם מאוכזבת מעצמי. ואני גם כנראה מפסידה את המיונים לחיל החינוך, אז עכשיו צה"ל עוד פחות אטרקטיבי בעיניי. אני תוהה אם יש לי בכלל מה לעשות שם חוץ מלענות לטלפונים או שעדיף לוותר וזהו. אני גם ככה רחוקה מלהיות פטריוטית.

 

נכתב על ידי Lady Amalthea , 18/3/2009 16:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)