לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

שאלון-לון-לון


אעאע אני בטראומה. מצאתי תמונה של אלייז'ה ווד עם שפם והוא נראה כמו המורה שלי לאזרחות רק עם עיניים כחולות. אני שונאת את המורה לאזרחות. במיוחד כי יש לי חברות שחושבות שהוא חתיך.

אנשים! תתגלחו! לעזאזל.

 

האמת שזו אפילו לא התמונה שדיברתי עליה, פשוט אותה אני לא מוצאת. אבל שם הוא גם עשה פרצוף טיפוסי של המורה שלי.

):

ועכשיו יהיו לי סיוטים בלילה. פאק, יש להם אפילו את אותו הרווח בשיניים.

 

בכלל, בזמן האחרון אני רואה בכל מקום אנשים שדומים למפורסמים או נוטה למצוא דמיון גם אם אין הרבה. זה משגע אותי. כמו הבחור ההוא מדוכן המילקשייק שהיה נראה לי כמו פיטר דמפסי עם שיער ארוך. וזה שאנה פאקווין הזכירה לי את המורה שלי לפילוסופיה (בעע, פרחה זקנה) ועכשיו אני כבר לא חושבת שהיא חמודה יותר. הו, הו! והמאבטח ההוא מ'עולמות' שחברות שלי אמרו שנראה כמו ג'וני דפ ורק לי הוא נראה היה כמו כפיל של שחקן אחד מקייל XY.

אני חייבת להפסיק עם זה. יש לי אובססיה לתווי פנים או משהו. בגלל זה אני גם אוהבת וטובה בלצייר פורטרטים, אני מניחה.

 


 

יש לי מצב רוח נוסטלגי לאחרונה. מתחשק לי לראות סרטים שממש אהבתי פעם כמו דוני דארקו, העולם שבפנים וכלבי אשמורת, אבל אני לא מצליחה להשיג אותם פשוט.

כרגע בא לי בעיקר על העולם שבפנים. איניד היא אחת המגניבות.

 


 

הגעתי למסקנה שאני כן אמיצה מספיק ושאני לא נותנת לעצמי מספיק קרדיט.

דברים משתנים. אני ילדה גדולה. ובנוסף לכל, גם אלילת מין (הו, הצניעות, הענווה. לא ייאמן).

 


 

אלוהים, באמת שניסיתי, אבל אני לא מסוגלת לקרוא את סדרת Twilight. זה מזוויע. זה דביק. זה מציק לי.

אלה לא ערפדים, אלה. אלו רכיכות! כל מי שאומר שאנג'ל הוא רכיכה של ערפד צריך לקרוא את זה.

 


 

זה שאלון של פלייליסט, את אלה אני הכי אוהבת. זה יותר מעניין כשאתה לא יודע מה התשובה תהיה.

 

אם מישהו שואל אתכם "הכל בסדר?" אתם עונים?

Mononoke Hime Soundtrack  - Will to Live

טוב, אם אתם מתעקשים. בדרך כלל אני עונה "בסדר" או "חיים". אבל אם מסתכלים על זה בצורה צינית זה די מצחיק.
איך תתארו את עצמכם?

Miyavi - We Love You

הא? זה אומר שאני חושבת שאנשים אוהבים אותי? אשכרה מישהו צוחק עליי היום.

איך אתם מרגישים היום?

The Little Mermaid - Fathoms Below

הי, אני לא מרגישה כל-כך רע.

מה מטרת חייכם?

Vanessa Paradis - Be My Baby

...

לא. אני לא אוהבת בנים עד כדי כך.

*מעבירה שיר*

Matthew Perryman Jones - Save You

יש בזה משהו. אני תמיד בטוחה שאני התרפיסטית והסופר-וומן של כולם.

מה המוטו שלכם?

Peter Tchaikovsky - Swan lake - The Dying Swan

אני לא ברבור גוסס! ובכלל, הבדיחה הזו על זה שאני מתה כבר לא מצחיקה. יש עוד אשכנזים חיוורים כמו גופה חוץ ממני!

*מעבירה שיר*

London After Midnight - A Letter To God

אולי.

מה חבריכם חושבים עליכם?

U2 - When Love Comes To Town

אוקיי. הכוונה היא לזה שאני פלרטטנית או לזה שאני loveable? או שכולם שמחים כשאני נכנסת לחדר? אה! כולם מאוהבים בי בסתר! אחלה.

מה אתם חושבים על הוריכם?

The VELVET UNDERGROUND - It's Just Too Much

XDDDD *מתה*

על מה אתם חושבים לעיתים קרובות?

Hair - I Got Life

אני חושבת יותר מידי.

טוב, בא לי עוד אחד בתחום הזה.

Dream Theater - The Silent Man

לול! לול! לול (זה אפילו לא מצחיק. לא נראה לי שאני אפילו נמשכת מינית לגברים שהם לא שקטים ומתוסבכים כמו האמ-אמא שלי).

מה אתם חושבים על החבר הכי טוב שלכם?

Mary J. Blige & U2 - One Love

ידעתי שאני והיא נהיה לסביות בסוף. ):
מהו סיפור חייכם?

America  - Forest Awakens

נקווה שזה באמת יהיה.

מה אתם חושבים על האדם שאתם מחבבים?

Beauty and the Beast Soundtrack - Something There

אומג! לא נכווווווווווון. כל כך רלוונטי.
מה תרצו להיות שתהיו גדולים?

The Who - Baba O'riley

 לא ספציפי מספיק. זה סתם שיר על מישהו ששונא את העולם ואת הציוויליזציה או משהו.

*מעבירה*

The Birthday Massacre- Video Kid

הו, זה כבר יותר טוב.  אני הולכת להיות שחקנית כושלת כמו ג'ואי מ'חברים'.
על מה אתם חושבים כשאתם רואים את האדם שאתם מחבבים?

Utada Hikaru - Passion

*gulp*

אפילו לא העברתי הפעם. זה מפחיד.

איזה שיר ינגנו בהלוויה שלכם?

The Cranberries - Linger

לא רוצה.

The VELVET UNDERGROUND - Femme Fatale

ווהו! בהלוויה שלי יגידו כמה סקסית הייתי. זה כבר יותר טוב.

מה התחביב שלכם?

Ryan Adams - Desire

אני לא כזאת חרמנית.

Thumbelina - Let Me Be Your Wings \ Follow Your Heart
זה כבר יותר הגיוני. תרפיסטית וגם אימפולסיבית.

מה הפחד הכי גדול שלכם?

Counting Crows - Daylight Fading

זה מתמצת טוב.

מה הסוד הכי גדול שלכם?

 Tori Amos - Heart Of Gold

עליתם עליי. הסוד שלי הוא שאני מנסה להסתיר את זה שאני לא באמת כלבה חסרת לב.

*מעבירה*

Dream Theater - Hollow Years - יותר מתאים.

סתם, שניהם די מתאימים. אני פשוט לא אודה בזה אף פעם.

 

 

שבת שלום.

 

 

נ.ב-

 

מחר יש לי זימון מהצבא. כבר חשבתי שהם תוהים אם לגייס אותי בכלל ואם אני לא הרבה יותר מידי חסרת תועלת, אבל כנראה שהם מעוניינים בכל זאת. השאלה היא האם אני עצמי אהיה מעוניינת במקרה ובמקום להישלח לקורס חובשים הנחשק אני אהיה פקידה בצריפין.  אני אצטרך לשקול את האפשרויות שלי טוב, אבל זה תלוי מאוד במה שיקרה מחר. אחלו לי בהצלחה.

מה שטוב זה שבמקום ללכת לבית ספר, מה שכל כך לא בראש שלי כרגע, יהיה לי בטח זמן אחרי הזימון להסתובב קצת כי גם ככה הפסדתי יום לימודים, ואולי אני אלך לקנות צבע לשיער. אני צריכה שינוי. אני מתלבטת בין שחור ואדום.

נכתב על ידי Lady Amalthea , 18/4/2009 11:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)