לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

דגים נופלים מהשמיים


דה פאק.

מצאתי את זה יום וחצי אחרי שקראתי על זה ב'קפקא על החוף'. הייתי בטוחה שמורקמי המציא.

הייתי מתה להיות שם.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3856580,00.html

 

__________________________________________________________________________________________

 

 

החלטתי משהו בקשר לחיים שלי - לא משנה במה אני אעבוד אני הולכת לגור בהוואי.

וזהו. זה לא מסובך כמו שזה נשמע, אני מכירה מלא אנשים עם אזרחות אמריקאית. אני אתחתן עם אחד מהם כדי לנצל את האזרחות ואתגרש אחרי חמש דקות\אני אאתר את הבחור האמריקאי שהתחיל איתי אז במטוס. חוחו.

 

אולי חלק מזה שבא לי על הוואי כל-כך זאת העובדה שזה נראה כמו ההיפך הגמור מירושלים העגמומית. לא אכפת לי כמה לא ציוני זה נשמע אבל המקום הזה יצא לי מכל החורים והעיר הזאת מעצבנת. היא והאוכלוסיה שלה, ורחוב יפו שנראה כמו מחנה פליטים מוזנח. אומרים שזו העיר הכי יפה בעולם, אבל החלק היפה בה הוא בדיוק האיזור בו מסוכן ליהודים שלא מפגינים במהומות של שייח ג'ראח להסתובב. בכלל, למה עיר הבירה היהודית חייבת להיות כל-כך גותית? היא מזכירה לי את הטירה של גרגמל. ממתי היהדות היא דת גותית? אפילו האיסלאם יותר גותי מהיהדות (תודו שהאור מהמסגדים מזכיר לכם את אוכלי-המוות מהארי פוטר). הדבר הכי גותי שקשור ליהדות זה הסיפור 'האדונית והרוכל', וגם שם מה שהופך את הסיפור לגותי הוא הערפדית הגויה.

שלא תבינו לא נכון, אפשר לראות בפירוש אפילו על פי עיצוב הבלוג שאני מאוד דווקא מחבבת גותיקה, כנסיות וכל הנלווה לכך, אבל למקום אפלולי אני בכיף אלך לחופשה, לא לגור. זה פשוט מדכא.

אני צריכה חוף ים, ושמש, וחום. כל החורף הזה אני מצוננת וכואב לי הגרון, אני חושבת שזאת ממש לא העונה בשבילי. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי למראות אקזוטיים. אבל אנשים תמיד מקשרים אליי חורף כי אני לבנה כמו שלגיה ויש לי חזות סקנדינבית. רק אתמול מישהי לידי צחקה על גרמנים (שכולם נאצים, יענו) ושאלה אותי אם נפגעתי. לא, אני לא גרמניה! אז מה אם אני בהירה, מפחידה, היפוכונדרית, מכורה לאסתטיקה ומדוייקת? גזענים כולכם.

 

זה החורף שהופך אותי לממורמרת, באמת. בקיץ אני אדם אחר, הקור מקפיא לי את הרגשות כנראה. אם תיראו אותי בקיץ אני אתנהג כמו איזה פוקימון היפראקטיבי. מן הסתם אני אהיה ממורמרת עכשיו, אני במשטרה, בירושלים, אמא שלי מנסה לשדך לי גברים, קר לי ואני לא בהוואי.

כל המחשבות על הוואי גורמות לי לרצות לראות את לילו וסטיץ', אולי אני אראה את זה עם אחותי הקטנה היום.

 

 

__________________________________________________________________________________________

 

אמנדה פאלמר היא אחת הנשים שכן הייתי מתפשרת והופכת ללסבית בשבילן. היא כל-כך סקסית! פעם קינאתי בה על זה שהיא יחד עם ניל גיימן, עכשיו אני מתחילה לקנא בו. והיא מאלו שממש מתאים להן בלי גבות. הייתי מנסה גם להוריד פעם את כל הגבות, אבל אני פוחדת שהמעט שיש לי יתקשה לצמוח אחרי זה, וכולם יתנו לי מכות על זה. אמא שלי טוענת בכלל שגם עכשיו אין לי גבות, אז שיהיה, זה דומה מספיק.

 

נכתב על ידי Lady Amalthea , 4/3/2010 14:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)