לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

תשובות לשאלון השבועי


מה אתן מחשיבות כמוזר?
אנשים יותר מידי נורמליים ומחוסרי שריטות על פני השטח. אלו בד"כ יהיו גם הכי דפוקים בסוף.

מה הדבר הכי מוזר שיצא לכן לעשות?
וואו, החלטה קשה... כל התיכון שלי מורכב מחוויות הזויות.

מה הדבר הכי מוזר שיצא לכן לאכול?
שרימפס בקארי. טוב, אני לא כזאת אמיצה עם אוכל כמו שחשבתי אם אני לא מצליחה למצוא משהו יותר מוזר. אבל זה היה חריף רצח.


מי הבן-אדם הכי מוזר שפגשתן?
האהבה הראשונה שלי.

מהוא המקום הכי מוזר שיצא לכן להיות בו?
כנס אייקון. סתם, מה שהולך בתוך הראש שלי יותר מוזר מזה.


מה הסיטואציה הכי מוזרה שהשתתפתן בה?
דייט כושל במיוחד עם מיני-סלב שחשבתי שאסתדר איתו. זה ממש חבל כי הוא העלה סרטונים ליוטיוב ממש מצחיקים ועכשיו מעצבן אותי לצפות בהם. אבל מה אני אעשה, כשבנאדם מסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח כל הדייט כי אני גרה במושב, לא רואה 'האח הגדול' (וגם עכשיו כשאני מכירה את הדמויות שם כי רואים את זה אצלנו במשרד, לא הייתי מנהלת איתו שיחה על זה בכל מקרה, כי הוא מהפוצים שאוהבים את סער ואיילה), אין לי רישיון ואני לא חיית מסיבות, איך הדייט עוד יכול ללכת?


מהוא החפץ הכי מוזר שאי-פעם ראיתן?
דילדו. מה כבר יכול להיות יותר מוזר מזה?

ולסיום - האם אתן חושבות שמוזר זה טוב, או רע?
תלוי. יש Strange ויש Awkward.

 

צריך לנקות את החדר היום ולגהץ בגדים, אין לי כח. אפילו קרש גיהוץ אין בבית הזה.

נכתב על ידי Lady Amalthea , 5/3/2010 09:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)