לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

צ'ארלי בראון


תגידו לי שיש משהו בעולם שמבטא את רגשות אנושיים טוב יותר ממנו.

 

Someone that you really cared about
Someone that you couldn't live without
Severs the ties
All at once you're all alone and scared
All the happy hellos that you shared
Change to goodbyes

Why must we pay for hellos that we say
Pay when we sigh and adieu
Just when you're sure and you're safe and secure
That's when it happens to you
It changes

Why oh why
 
 
לאן אני אלך עכשיו?
נכתב על ידי Lady Amalthea , 27/2/2010 19:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מוזר.
נכתב על ידי Lady Amalthea , 27/2/2010 12:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה יודע שאתה רוצה אותי, אבל אתה לא יודע למה.


"ובלילות
דלתות פנייך נעולות,
ובימים - אף פעם לא תדעי.

אף פעם לא תדעי,
כמה נסעתי בגללך,
דרכים בכף ידי,
דרכים בכף ידך.

כל פעם שמטוס או משהו
נוגע בשחקים,
אני שומע נסיעה,
אל תחכי.
אדם נפרד תמיד ממשהו,
אני זוכר - בכית,
זה משונה, אך יש בי משהו
שלא מכיר.

ובלילות, תהיי כתובה על חלומות,
ובימים אף פעם לא תדעי.
הזמן המהורהר
תלוי על השעון,
מחוג לכל דבר
קוצב את השעות.

כל פעם שאישה או מישהי
נוגעת את הכביש,
אני נזכר בך, ומרגיש כמו כש...
היית בי.
את ישנה ודאי, ומישהו
נושם אותך עמוק,
ידי אינן ידי האיש ההוא,
ידי המקנאות.

ובלילות -
את לא תראי בחושך...לא!
ובימים - אף פעם לא תדעי.
בשקט, כמו גנב,
על בהונות גופך
בנדודי שינה,
בהרהורי החטא.

תמיד אני חשוד במשהו,
שוטר מדבר אלי,
האם כדאי לומר לו
שאני לבד?
ופעם כשהכל יהיה יותר פשוט,
אפילו המילה,
אומר לך משהו שלא נראה חשוב,
אבל נשמע נפלא.
"

 

בואו נחזור לשיגרה. זה היה חלום יפה, ועכשיו נעבור לחלום הבא. הוא יהיה יפה הרבה יותר.

אין מה לראות כאן יותר. 

 

אתה לא יודע למה אתה רוצה אותי, אתה לא יודע כמה אתה רוצה אותי, אתה לא יודע אם אתה רוצה לרצות אותי, אתה לא יודע איך את רוצה אותי, אז תעזוב אותי ודי.

 

נכתב על ידי Lady Amalthea , 23/2/2010 15:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)