לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד יש לנו את פריז.

Avatarכינוי:  Lady Amalthea

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

Notes


22:54:
הפיכת השיער לבלונדיני נכשלת כרגיל, אבל אני ענייה מרודה ואין לי כסף למספרות.
אני אצטרך לחזור לשיער הג'ינג'י כנראה. זה לא נורא, חימצון כבר יש לי, ועכשיו אני אוכל לצבוע לג'ינג'י בהיר ויפה.



הכל יהיה בסדר, אני צריכה לנשום עמוק וליפול אל תוך כל זה.
נכתב על ידי Lady Amalthea , 8/4/2010 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מעט


יישברו הכלים, ונראה מבעד לקשת את השמיים.
ננשום אוויר, נלך מכאן. לאן, לאן, לאן, לאן. מה זה משנה.



לא יודעת.
אהבה זה דבר מסובך, במיוחד כשמפחדים לאבד שליטה.
אז אני לא יודעת בכלל.
או שהאפשרות השניה שעומדת בפניי היא לוותר, לדחות אותו כמו שדחיתי את כולם, להרוס את זה כמו שהרסתי את הכל, כי אני מרגישה שאני מתפשרת. אבל מהי אהבה אם לא להתפשר? אי אפשר למצוא אדם מקסים אך לא נוטה לעצבן עד מוות לעולם, אי אפשר למצוא אדם שנראה כמו בראד פיט וחכם כמו איינשטיין, אין דבר כזה סרטים של דיסני. זה כמו שאני יפה, אינטליגנטית ועם זאת נוירוטית וחולה בנפש. זה לא הוגן לבקש את הלא מושג, ולא יקרה בכל אופן.
אבל בסוף נפרדים, והכל כואב ומציק, ולפעמים נדמה שעדיף שלא לנסות בכלל.
לפחד להתקרב, לפחד להיכנע, אולי הגיע הזמן לשים לזה סוף?

הרי הוא לא הולך לחזור לעולם. התחלתי להפנים את זה לא מזמן. אז כדאי שאעשה עם זה משהו, כי הלב שלי כואב מרוב חוסר ודאות.
נכתב על ידי Lady Amalthea , 8/4/2010 13:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,920
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Amalthea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Amalthea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)