לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גוב הגיבובים


מסתבר שקל מדי לשעמם אותי. אז פתחתי בלוג. אני אכתוב כאן מדי פעם את פרי מקלדתי ואם זה לא ישעמם אותי לכתוב, ואתכם לקרוא, זה אפילו לא יהיה מיותר.

כינוי: 

בן: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

אופוריה לא הולמת אותי.


דבר אחד שלמדתי על תקשורת בין אישית הוא, שהיא לא חייבת להיעשות במלים.

תקראו לזה פרומונים, מבטים, מגעים או טלפתיה, אבל לפעמים אנשים פשוט יודעים שיהיה להם טוב ביחד.

התקשורת הכי משמעותית שיכולה להיווצר באמצעות כל אחד מהערוצים הנ"ל היא, איך לא, בסקס.

ורק לפעמים, זיון אחד שווה אלף שיחות.

נכתב על ידי , 9/5/2007 17:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לschnitz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על schnitz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)