לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התבגרות והכאב שלה...


בלוג על רגשות אנושים......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


אני עצבנית אחושרמוטה ................................\

יש לי תחברה השניה הכי טובה שלי ..

והיא מטורללת ... פשוט סתומה ... אני שאונת אותה ...

היא פקאצה פרקית מטומטמת מפגרת קרצייה סתומה !!!!!

היא הורסת לי תחייים כוחל דבר קטן שמשמח אותי היא גורמת לו להעלים !!!1

היא מעצבנת אותי ...

באלי להעיף לה כאפה ולהגיד כול משאני חושבת עליה...

פעם רבנו אחושרמוטה...

אני לא יהוגדיה אני נוצצריה במקור והיא סיפרקה את זה לכולם הבת כלבה...

'' תקשיבי / תקשיב/ תקשיבו יש לי חברה שהיא נוצריה ולא יהודיה אתם מכירים אותה וזה...'' אמרה תשם שלי והכול וככב תוך שבוע כול השכבה ידע ...

בת שרמוטה מזדינת כלבה זונה מטמטמת!!!1

מישהוא ביקש מימך בת שרמוטה!?

עם את קוראת את זה בת כלבה ועם הבנת מי זאות אז תביני שאני שאונת אותך יא זונה ...

 

חבר שלך לא סובל אותך הוא סתצם ניצל אותך!!!!

רק בגלל המראה שלך ואת חשבת שהוא אוהב אותך!!!

את הרבה יותר יפה מימני זונה!!!!

את נמרחת על חבר שלי... כול דקה ...

אני שאונת אותך כלבה !!!!

לכי תיזדיני שרטוטה...

 אההאאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהההאהאה!!!!

זוניה חושבת רק על עצמך על אחרים את  לא חושבת אפילו שניה ...

כול החברים שלך הטובים נמאסת עלהים...

חוץ מהאלו שסתומים כמוך!!!!

אהאאהאהאהאהאהאההאאהאהאההא

טוב עכשיו אני בסבבה עם עצמי על זה שכתבתי משהוא משחרר סוף סוף...

לחברה הטובה שלי הזאות שכתבתי עליה לכי תיזדני כלבה מכעורת!!!!

 

נכתב על ידי , 20/6/2009 14:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 416728104 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללנה בדיכאון תמידי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לנה בדיכאון תמידי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)