לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היי! שמי אליה ואני בת 12. אני כבר אספר על עצמי במהלך הבלוג. החלטתי לפתוח בלוג כי אני יודעת שהוא ישמש אתכם והוא יהיה מאוד נחמד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009


חורף שבעים ושלוש
מילים: שמואל הספרי
לחן: אורי וידיסלבסקי
אנחנו הילדים של חורף שנת שבעים ושלוש
חלמתם אותנו לראשונה עם שחר, בתום הקרבות
הייתם גברים עייפים שהודו למזלם הטוב
הייתן נשים צעירות מודאגות ורציתן כל כך לאהוב
וכשהריתם אותנו באהבה בחורף שבעים ושלוש
רציתם למלא בגופכם את מה שחיסרה המלחמה.

כשנולדנו היתה הארץ פצועה ועצובה
הבטתם בנו, חיבקתם אותנו, ניסיתם למצוא נחמה
כשנולדנו ברכו הזקנים בעיניים דומעות
אמרו הילדים האלה הלואי לא ילכו אל הצבא
ופניכם בתצלום הישן מוכיחות דיברתם מכל הלב
כשהבטחתם לעשות בשבילנו הכל להפוך אויב לאוהב.

הבטחתם יונה
עלה של זית
הבטחתם שלום בבית
הבטחתם אביב ופריחות
הבטחתם לקיים הבטחות
הבטחתם יונה

אנחנו הילדים של חורף שנת שבעים ושלוש
גדלנו, אנחנו עכשיו בצבא עם הנשק, קסדה על הראש
גם אנחנו יודעים לעשות אהבה, צוחקים ויודעים לבכות
גם אנחנו גברים, גם אנחנו נשים, גם אנחנו חולמים תינוקות
ולכן לא נלחץ, ולכן לא נדרוש, ולכן לא נאיים
כשהיינו קטנים אמרתם: הבטחות צריך לקיים
אם דרוש לכם כח ניתן, לא נחסוך, רק רצינו ללחוש
אנחנו הילדים של החורף ההוא שנת שבעים ושלוש

הבטחתם יונה...
נכתב על ידי ~ELIYA~ , 27/4/2009 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי ח'ברה!

אני רואה שלא עניין אתכם מה שכתבתי בפעם הקודמת כי לא הגבתם לי או עזרתם לי חוץ מתגובה 1!

אבל לא נורא!

טוב, אז עכשיו אני הרוסה מעיפות, ויש לי 3 מבחנים רק השבוע!

ועוד בעיה- אין לי מה ללבוש למחר!!!! אוף כלום לא הולך לי! גם רבתי היום עם חברה טובה( זאת שבתמונת שער)

אמממ.... או כן, אתמול, הייתי בבת מצווה של חברה לא מהכיתה כי היא מכיתה ו' ואני ב-ז', והיא עשתה במועדון שקוראים לו "צצה".( כן שם מוזר אני יודעת.)

אותי תמיד מעניין ליראות את הכיתה החדשה, מה קורה שם, מי שולט ומי הנשלט והלאה והלאה..... אבל הכי חשוב- בנים. למרות שקטנים ממך, לפעמים יש מציאות!(פלייייז אל תחשבו שאני פרחה, פשוט ממש כיף לראות בנים במיוחד באמריקה ובאירופה! הם הכי יפים שם!!!)

אזזזזזז נכנסתי, הסתכלתי, בחנתי והיה שם כמה כאילה בסדר ואחד כל הזמן הסתכל עליי( דווקא חמוד כזה). אז היה משחק כזה של 100 ו-1 נשיקות, אני יודעת זה תינוקי אבל סתם לכיף ואז נשקו אותי( הילד שאמרתי קודם) והגיע תורי. ממש לא רציתי משימה אז נישקתי ילד חמודי נמוך שבטח ניקרא מקובל אצלם.

-אל תשאלו איזה פדיחה הייתה לי!!!

אני כמובן סנילית מלידה ושחכתי שיש לי ליפגלוס מרוח איזה 5 שחבות מ- h&m. אז כמו מטומטמת ניגשתי ונתתי לו נשיקה, וממש הרגשתי איך הכל נימרח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ושהשפתיים כבר לא נגעו בו, ראיתי מזווית העין איך הוא מנגב את הכל!!( רציתי ממש למות, ומזל שלא ניראה לי שאפגוש אותו יותר!) ראיתי אך כל הבנים צוחקים עליי):

אז זהו בנתיים, חוץ מזה שעוד מעט( משהו בסביבות ה-3 חודשים) נעבוד דירה!!!

אני לא סיפרתי לכם בכלל איך היה לי בשוויץ, אז אבא שלי( כי ההורים שלי פרודים) כתב לי הכל באנגלית כי הוא מאנגליה אבל בשפה מאוד מאוד קלה. הוא גם קרגע בפינלנד ואני רואה אותו כל 4 חודשים. ואל תשאלו אותי שאלות עליו כי אני ממש רגישה בנושא...

בקיצר, הינה המכתב שהוא שלח לי, בטח לא תבינו הכל כי יש לנו חברים של וזה, אבל בקלליות וזה דווקא דיי כיף ליקרוא כי זה ממש הוא כתב לי! אבל אל תראו את זה או תעתיקו לאחרים, זה חשוב לי.....

אוהבת ושבוע טוב!

אליה

Eliya/ sweet pea, shaaaaaaaaaaalom !
 
   Hi there, how are you today? Here in Helsinki the weather is cool - 3 degrees. I sent you many sms but I don't think you got them. Tell me if you did ( tagidi im kibalt mashehoo). The trip back was very, very long. There were big delays (hayoo haaaamon ichoorim). I also want to say AGAIN that we loved our trip to Switzerland with you and all Willy's family say hi (Sandra too). I also wanted to write down some of the things we did on our trip so that you will not forget !
   Remember: The family farm (meshek) on mount Pilatus (har Pilatus) near Luzern. There was Buddy the dog, shnitzle the calf (ha egel) the pigs and the cows and the deer (tsvi'im) that were looking for grass, that you saw from your bedroom window. There was also a wood stove (tannur etz) that you can sit on to keep warm and aba making the fire in the morning so that you could drink Willy^s choco cham. We went for supper to Willy's aunt and his uncle had a juke box(cmo patifon). The whole family sang Swiss yodeling songs and Sandra gave you a present.In Luzern we saw the famous wood bridge (gesher) from the Middle Ages (yamei ha beinai'im), We ate and drank by the lake, did lots and lots of shopping and saw the museum with the weird(moozar) mirror maze (mavoch shel mar'ot), On the day we wanted to go to the mountain with the revolving restaurant (mis'ada mistovevet) and Interlaken you were tired so we shopped again (le zeh af paam lo ayefim) We made a long drive south to Bern the capital(ir ha bira) We ran to see the old clock, went to the Cathedral (ha knesi'a ha gdola) and saw...... the BEAR! We also found "Clair's".  One evening we went to visit Freddy and Vrenny in their nice house and then to a good restaurant, where you got fried fish be ta'oot. We then went further south (daroma yoter) to beautiful Gruyere. a lovely old town with wall (choma) castle (metzuda) and wonderful restaurants with raclette (gvinat Gruyere tachat chimoom, sh namess ve ochlim im tapuchei adama). I remember you eating berries and cream and playing with a big ginger (gingi) cat. After sleeping in a hotel we drove to Chillon castle (metzuda/armon) that sits on lake Geneva ve nir'eh col'kach ROMANTI ! there we were lucky and saw the swan's nest (ken ha barbur) with the big eggs inside. You also laughed to see the toilets (ha sherutim im ha agam lemata). We drove through (derech) Montreaux (efo sh col ha ashirim) to the region(eizor) called Wallis. We wanted to see a shelter for St Bernard dogs, but it was closed and we wanted to take you to some hot springs(ma'ayanot chamim) but you were too tired. Finally (sof sof) we arrived at the hotel of Willy's brother. They gave us a lovely room with a balcony(mirpeset) with a lovely view of the snowy valley and mountains. You loved the baked (afu'i) fish and had it 2 times for dinner. Every day we went to Bettmeralp to ski and eat and drink and ski and eat and drink.............wow! on our last day we drove to Zurich for ... shopping!
   Well that's some of our experiences(chava'yot) and I hope that you had as much fun as I. Most of all I am really really proud (ge'eh) of how you learned to ski. You were not afraid and behaved (hit'nahaga) very very well. When you are having a good time you learn very easily! All the best now , I hope you keep this letter to remember the trip, lots and lots of love to my sweet pea, aba David xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

וואלה! AdVantageנרשמים ללימודים בישראלמידע עדכני ומוסמך למסלולי לימודכל המוסדות - מלגות, הטבות והצעותwww.nirshamim.co.il
שוקלת לתבוע את מעבידך?מעוניינת לבחון סיכויי תביעתך?עו" ד שחר המאירי 04-8623020www.hameiri-law.co.il
עו" ד חן שטיין 3050957-054פיטורין, הלנת שכר, הריוןעמוד על זכויותך-קבל יעוץ ראשוניwww.hamishpat.co.il

function handle() { window.print(); window.parent.close(); }

נכתב על ידי ~ELIYA~ , 19/4/2009 19:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי כולם!

מאוד חשוב לי שתגיבו לי על השאלה שלי, כי הפעם אתם צריכים לתת לי עצות!

1.אז תמיד כשאיזה בן מדבר איתי או מסתכל עליי והוא ניראה כל כך מושלם אני נכנסת ללחץ. יש ילד שאני מכירה ואני אוהבת כבר שנתיים והוא ממש מקובל וחברות שלי אמרו לי להגיד לו מה הרגשות שלי כלפיו וזה היה ממש קשה, ועכשיו אנחנו כמעט לא מדברים!

2. כדאי בגילי לעשות דיאטה? כלומר, אתן ראיתן איך אני ניראת- ממוצעת לגמרי. אבל אני מרגישה שמנה מאוד!

3. שאלה תכנית- יש לי 2 סירטונים שאני פשוט מתה להראות לכם! אחד על תסרוקות( שאני הכנתי כלומר אני מופיעה בסירטון) ועוד אחד שצילמתי גם. מי שתסביר לי איך פשוט גדולה!

 

אליה

נ.ב. אני זו הילדה בשימלה השחורה( בקשר לדיאטה ששאלתי). דיי מפחיד לא? התחפשתי לערפדית( יש לי אובססיה לכול מה שקשור לדימדומים)

 

 

 

 

נכתב על ידי ~ELIYA~ , 12/4/2009 17:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ~ELIYA~

בת: 27

תמונה




334

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ELIYA~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ELIYA~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)