לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי האחים ג'ונאס =)


i love jonas brothers =]]]]]]]]]]]]]]] איסיי 358955324 להיכנס להגיב

Avatarכינוי:  i love nick jonas

בת: 27

ICQ: 358955324 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009


 

 

 

 

הי חבר'ס ....חחח אז מיצנו ...תחופשש עכשיו מתחילים ללמוד חחח אחרי שקנינו את כול הדברים הגיע הזמן ללימודים

אז האיתי ביום שבת בסופרלנד וראיתי ילד ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש חתיך ונידלקתי עליו חחח

הוא היה כול כך יפהההה .....והוא הסתכל עלי ואני עליו אךך......כמה שאני מתאהבת מהר חח

אז עליתי על הקומבה על הלופ 2000 ועל כול המפחידים חחח

וזהו ..!! אז פרק ...חחח התאהבתי בכפתורים הזזים האלה :)

 


 

פרק 13- [ אנחנו כבר לא אחים ..!!! ]

 

* מנקודת המבט של ניק *
 הבטנו בקווין ולורן  המומים ....קווין ולורן התמזמזו על הקיר זה עם זה ....." ג'ו זה לא מה שאתה חושב " קווין ניסה להסביר אך  ההסבר היה ממש מולנו ...
" אנחנו  כבר לא אחים  יותר ..!!! " צעק ג'ו ..וניכנס לחדר  בריצה " אני פשוט לא מאמין שעשית לו את זה " הבטתי בו המום קווין שתק ולורן עמדה במבוכה ושתקה
" ואת ..שלא תעזי להתקרב לבית הזה יותר מה ניסגר איתך  בישביל מה באת ..לפגוע באח שלי ..אז אם כן את יכולה ללכת ועוד היום .."  לורן ניכנסה לחדר שלה
וארזה את בגדיה ..הסתכלתי על קווין " אני פשוט לא מאמין אני בן 16 ושני האחים שלי מתנהגים כמו בני 12 ...אני לא מתכוון להיות אמא שלכםם תתאפסו כבר !! "
" ניק אני מצטער ..." אמר קווין בחשש " תגיד  את זה לאח שלך לא לי וזה ממש לא נראה ככה "  ניכנסתי לחדר ההיתי שקוע במחשבות .....הבטתי בתמונה של אמי על הקיר
שחכתי מהכול כלום כבר לא עיינין אותי באותו הרגע . הבטתי בתמונה ...שמתי עלייה את ידי וחשתי געגוע לאמי ...וללורן הישנה ..

האנשים שהכי חשובים לך פוגעים בך .... למה ? ג'ו וקווין תמיד היו חברים טובים ...קווין ממש איכזב את כולנו " אמי..? " הבטתי בתמונה .... " מה איתך ?" " איך שם למעלה .."
הדלת נפתחה וקים מעדה .....הסתובתתי לראות מי ניכנס זו הייתה קים  " את שמעת ...הכול !! ? " " אממ ..כן ..שמעתי רעשים מהחדר אז ניכנסתי לבדוק ממה הרעש וגילתי שאתה מדבר עם מישהי ? "
היא אמרה בקול דקיק " מצטער אני פשוט מתוח מידי הרגע קווין ולורן החברה של ג'ו התמזמזו ...כמה אפשר להיות מגעילים " " אוי ..מסכן ג'ו  ..אני הולכת לבדוק מה איתו אני תכף חוזרת ...."

*מנקודת המבט של קים *
 
התקדמתי במסדרון סורקת את הביית בסקרנות עד ששמעתי בכי מעבר לדלת אני מניחה שזה החדר מילמלתי ונקשתי בדלת בעדינות " ג'ו ?" " תעזבי אותי " הוא צעק
" זו אני קים ...ג'ו בבקשה תפתח לי " הוא פתח את הדלת  הרגשתי צביטה בלב כול כך ריחמתי עליו ..." אני מצטערת

...ניק סיפר לי מה קרה " " אין לך על מה ..זה בסדר ..."
הוא אמר לי במתיקות וחייך חיוך קטנטן חיבקתי אותו ונשקתי לו על הלחי " על תדאג ג'ו בסוף תבוא האחת ....ככה זה בנות הם כמו גרביים מחליפים וזורקים חח .."
" את לא גרב את ...משהו מיוחד " הוא אמר וחייך " את באמת יודעת איך לעודד בחור " " ואתה יודע איך לגרום לבחורה לחייך " ג'ו הסמיק ושתק " אז מה עם קווין ..אתה מדבר
איתו ..? " " אני פשוט לא יכול לסלוח לו ...אני כול כך אהבתי את לורן ועכשיו ..אני שונא אותה ....אני לא יכול לראות אותה .." " על תדאג היא עזבה " חיכתי עליו
" אני לא דואג....מה העיינינים עם ניק ? " הוא שאל " אמ ..כן לביינתיים הכול בסדר " " את אוהבת אותו ..? " " אמ...כן אפשר להגיד " הודתי במבוכה " זה הדדי " הוא הוסיף וצחקק
" חח ..אני מקווה " " אני לא יודע אם הוא הספיק לספר לך אבל האקסית שלו נפטרה ממחלה וניק קשור עלייה מאוד ....את ראית את התמונה שבחדר שלו ..? "
" אני לא מאמינה זה הדבר שהוא רצה לספר לי כול הזמן הזה אויי אני כול כך מצטערת ....אני לא מאמינה .. " " כן ..הוא לקח את זה מאוד קשה ..."   " אני פשוט לא מאמינה .." "טוב ג'ו נהייתי ממש עייפה לילה טוב "
" לילה טוב קים " הוא נשק לי על המצח וחייך יצאתי מהחדר והמשכתי במיסדרון ..ניכנסתי לאיזה חדר ....פתחתי את הדלת בחשש....וראיתי מלא כלי נגינה מיקרופון ....
כמה כיסאות ....סוג של מיני תיאטרון ...התקדמתי בשקט על החדר ...לקחתי גיטרה והתחלתי לשיר

 

Sometimes You think You'll Be Fine by Yourself 
Cause a Dream is a Wish You Make all alone
Its Easy to Feel Like You Don't Need Help
But Its Harder To Walk On Your Own

You'll Change
Inside
When You
Realize
The World Comes To Life
and Everything's Bright
>From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty you are
When You Open Your Heart and
Believe in
The Gift of a Friend
The Gift of a Friend

Someone Who knows When Your Lost and Your Scared
There through The Highs and The Lows
Someone To Count On, Someone Who Cares
Besides You Where Ever You Go

You'll Change Inside
When You
Realize
The World Comes To Life
and Everything's Bright
>From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty you are
When You Open Your Heart and
Believe in
The Gift of a Friend

And When your Hope Crashes Down
Shattering To The Ground
You, You Feel All Alone
When You Don't Know Which Way To Go
And There's No signs Leading You home
You're Not Alone

The World Comes To Life
and Everything's Bright
>From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty you are
When You Open Your Heart and
Believe In
When You Believe In
When You Believe In
The Gift of a Friend

 

פתאום שמעתי מחיות כפיים ....התחלתי להסמיק עמדתי במבוכה ....ושתקתי " אתה שמעת הכול ..." ניק עמד מולי ...מחויך " אמ ..כן שמעתי מנגינה מהחדר אז באתי מייד לחדר הזה וראיתי אותך שרה .....את שרה מדהים..."

" ואו ..תודה " " את חייבת לשיר מול קהל עם קול כמו שלך מי יודע ..."

 " אני מתביישת ..יש לי  פחד במה " אמרתי
בחשש " את תתגברי על זה מתישהו " הוא חייך עלי והתקרב ..." את גם מנגנת בגיטרה ...cool אולי יום אחד נשיר את השיר הזה יחד " " הוא צחק ולקח גיטרה ירוקה
והתחיל לנגן ....את המנגינה של השיר .." למה את מחכה " " על מה אתה מדבר " " תשירי ..." " אממ ..אני מתביישת " הוא התחיל לשיר ושרתי איתו ...שרנו יחד מדהים
הוא עשה לי פיתוח קול ..והשיר נמשך, והתארך. כאילו המילים היו כבר חרוטות בראש שלי, והיד זזה לבדה. מילים מסולסלות, חרוזים ושורות. וכשחזרתי  חייכתי.
לפתע דממה והמתח עלה השקט שרר השיר נגמר...הבטנו זה בזה ....התקרבנו לאט לאט ....הוא ליטף את שיערי ....קירב  את שפתיו על שפתי עד ששפתינו התנגשו ...
פתאום התנתקנו במהירות ....." אני מצטער ..." הוא אמר במבוכה  " גם אני .." פתאום הוא נישק אותי .....לא התנגדתי זרמתי איתו ...הריי בכול מקרה מי הייתה מתנגדת
לנשיקה מניק ג'ונאס ...פתאום  ג'ו ניכנס לחדר ..." אהה אתם פה ...סליחה על ההפרעה " הוא יצא מהחדר במהירות הסתכלנו זה על זה .." מצטער לא שלטתי בעצמי .."
" גם אני again "  ושוב הוא קירב את שפתיו לשפתי במהירות ובתשוקה ..

.עד שמצאתי את עצמי סוג של [נקרא לזה ככה חח ] מתמזמזת עם ניק ג'ונאס . ניק התנתק מימני
לרגע ואמר " אני עכשיו הולך להשתמש בגרסת קווין ...אז אני מזהיר אותך ..." הוא צחק קלות ומשך את צווארי עליו וקירב את גופי צמוד לגופו כמה שיותר ....הוא עטף את מותני
בידיו ומשך את גופי קרוב וקרוב ...הוא הצמיד את שפתי לשפתי ....ונישק בכמה שיותר תשוקה ..התנתקתי ממנו לרגע

וחשבתי על ..מה אנחנו  עושים ..? מה אנחנו בכלל חברים, ידידים ...הוא מנשק אותי כאילו אנחנו נשואים כבר 20 שנה, יש לנו 3  ילדים ,..ובית בלוס אנג'לס, כמובן שזה החלום שלי ,..אבל אולי פתאום כבר הכול לא נראה כול כך ורוד ...אני מניחה ,

ניק ואני ....מה אנחנו ...?, אולי אני עוד אחת מהאוסף שלו ,..או שאולי אני סתם גרב נוחה שאפשר לשים אותה ואחרי לזרוק .

אני לא מבינה למה אני עושה את זה ....טוב כול אחת הייתה מחליפה אותי אבל השאלה היא ...אם אני וניק באמת עושים את זה מתוך אהבה או ש..זה משחק ילדים ....לפחות אני קוראת לזה ככה ..אני בטוחה שכול נערה ...בגילי או בכול גיל הייתה

מתחלפת איתי ..טוב זה ניק ג'ונאס ולא אחר ..אבל עדיין  מה אני עושה אם בחור שהכרתי לפני יומיים אני בכלל לא כזאת

אני יכולה להיות עם  בחור חמוד  ולא לעשות איתו מה שאני עושה עכשיו ..עם ניק טוב בפעם השלישית אני אומרת את זה זה ניק ג'ונאס אבל אני לא יתן לו לזרוק אותי ..." קים על מה את חושבת ?.." ניק היסס לרגע וגירד בראשו

" אממ ...[Nothing ] "

" אוקי...אפשר להמשיך ..?" הוא חייך לרגע והסמיק " במה ..?" שאלתי בתמימות " ב- את יודעת מה " " אוקי אתה יכול להסביר לי כי אני לא ממש מבינה אותך ..?" " טוב עזבי .." ניכנסתי לחדר שקועה במחשבות ....עד שהדלת נפתחה וקטעה את מחשבותי ..


 

מותח ...חחח *מצפה לתגובות *

 

 

נכתב על ידי i love nick jonas , 30/8/2009 21:18  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,844
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi love nick jonas אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i love nick jonas ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)