לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי וזהו.


כול מה שנרשם פה אמיתי..הוא בא מהלב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009


הרבה זמן לא הייתי פה..

הרבה השתנה. אני השתנתי

כבר לא מחשבת את החיים שלי לפי קלוריות

למרות שפה ושם יש לי נפילות אני גאה להגיד שיצאתי

בעזרת האנשים המדהימים שעומדים לידי.הרופא הסטלן

וגם הרופאים האכזרים בבית חולים.במיוחד הדיאטנית

אני לא יגיד שאין רגעים שאני באה להכניס משהו לפה וחושבת פעמיים

יש..ויהיו עוד כאלה..אבל אני יתמודד איתם.

אני פשוט מקווה שאני יחזיק מעמד..למרות ההערות הנורא פוגעות של אמא והמשפחה בכללי

אני ינסה להסתדר עם מה שיש זה הגוף שקיבלתי.

ומי שירצה יאהב אותי ככה ומי שלא רוצה שילך נחוי

בכול מקרה אני ימשיך לעדכן על ההתקדמות שלי

לילה טוב אוהבת.

נכתב על ידי , 15/6/2009 00:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לboriking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על boriking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)