לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Soledead

בת: 35

ICQ: 253475834 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

WOW !


איזה זין בעין!

כרגע כתבתי פוסט, והוא לא עלה לי, ונמחק!

אני אנסה לשחזר את מה שכתבתי:

 

אז... לא עידכנתי את הבלוג בערך חצי שנה.

אני נורא מצטערת, אבל ראשי טרוד בדברים רבים אחרים (זה לא נאמר בנימה סנובית, אפילו שיצא ככה).

אני בצבא. בחיל האוויר, כידוע. ובימים אלו אני מאוד מתגאה בחיל שלי,

למרות שכמה שבועות לפני המלחמה מצאתי את עצמי מתמרמרת על כל מה שקשור לחיל הזה.

העובדה שאני תקועה בחור לא ממש משפרת את ההרגשה, אבל החבר'ה בבסיס הם הדבר היחיד שמחזיק אותי שם.

גם החבר'ה בבית מנסים לעזור ולעודד כמה שיותר.

נשאר לי קצת פחות משנה לשרת, אז אני מניחה שזה יעבור מהר

והעיקר שאני רק אוכל להשתחרר במחשבה שתרמתי, שלא הייתי פקידה ג'ובניקית ושלא וויתרתי.

המלחמה הזאת מטרידה אותי מאוד, גם כי בתור חיילת אני איכשהו מזדהה עם החיילים שנלחמים בשבילנו,

וגם כי הבסיס שלי נמצא כחצי שעה מבא"ש, שבימים האחרונים מופצצת הרבה.

ורק המחשבה שאני צריכה לעבור דרך העיר על-מנת להגיע לבסיס מחרפנת אותי עוד יותר!

כבר הכנתי את המרפקים והברכיים למקרה שאני אצטרף לזנק על הריצפה ברגע שתושמע האזעקה

נפשית עוד לא הצלחתי להכין את עצמי.

 

אני ואהובי כבר 3 שנים יחדיו (ו-3 חודשים, ליתר דיוק)

אני יכולה לומר בלב שלם שמצאתי אהבה ואין הרגשה יותר טובה מזה.

קצת קשה לי בגלל היציאות שלי הביתה, אבל זה לא משהו שאני לא רגילה אליו מהשירות שלו.

מסתדרים ונאחזים בכל מה שיש.

 

שיניתי קידומת בתחילת החודש. מזל טוב לי!

אני רשמית לא בגיל הטיפש-עשרה.

 

הייתי רוצה לסכם את השנה הזאת כשנה חווייתית ביותר (במיוחד מבחינה צבאית),

למדתי על עצמי ועל החיים דברים חדשים שלא הייתי מודעת אליהם לפני.

אני רק מקווה שהשנה החדשה תהיה רגועה מבחינה צבאית, ונפשית בשבילי ולכל האחרים,

וכמובן שתהיה שנה מאושרת כי אושר זה הדבר הכי חשוב שיש!

 

 

 

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY

נכתב על ידי Soledead , 2/1/2009 00:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSoledead אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Soledead ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)