לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אי שם בלב האובדן


פלוגת הצער היום בלילה, ניצחה את פלוגת השמחה. חיילי הדמעות ירו צרור של בדידות על תותחי האהבה. חיילי החיוך ירו חץ של אושר, פלוגת הצער לא נפגעה, חיילי החיוך ספגו רימון של נוסטלגיה.. פלוגת הצער היום ניצחה

כינוי:  האני האחר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

מנקודת מבט אחרת:


והנה אני מתחילה


פאוזה


עוד מעט אני מסיימת את השלב הראשון בחיי. אחלו לי הצלחה. השלב בו סיימתי להיות ילדה והנה אני חייבת להיות מבוגרת, לקחת אחריות על עצמי
אני אספר פה משהו קטן על עצמי, אני בדיכאון, הנה אמרתי את זה, הכרזתי.

זה לא מפתיע, זה לא . כבר ידעתי זאת מזמן, והנה עכשיו אמרתי.

 

עוד מעט אני מסיימת את כתה י"ב, 18 כבר היה לי מזמן.

לא מסוגלת לחשוב קדימה, על העתיד, צבא? -לא מתאים לי, שירות לאומי? -מה פתאום..

זה כל כך קשה ומתסכל, שאני לא יכולה והם כן, אתם כן. כולכם יכולים הכל ואני לא יכולה כלום.


אין לי באמת מילים לתאר, אין לי מילים לדבר, רק לשתוק אני יודעת, אנשים כבר לא יודעים מה לעשות איתי, איך לדבר איתי..

 

"השתיקה שלי, זו הצרחה הכי גדולה שבי,
השתיקה שלי, זה הכאב הכי כואב אצלי"

 

אני מנסה לכתוב וזה לא מובן, אני קוראת דברים שכתבתי ומנסה בדיעבד לעבד את זה, לנסות להבין מי זאת הילדה הזאת, מה היא? ואיך לעזור לה, אבל אני לא יכולה. אני מנסה, לפעמים, ולפעמים אני מוותרת מראש.

ואיך שהם מסתכלים עלי, מנסים לחדור לתוכי ואני מתחמקת מהמבטים האלה, מה אני בסך הכל רוצה,

רגע מאושר, לדעת שימחה אמיתית מהי.. מתי בפעם האחרונה חייכתי באמת ולא איזה חיוך מזויף.. שכבר בא אליי אוטומטית, כמו רובוט, לא אני מחייכת, כי אין לי על מה.

הלוואי והייתי שמחה, הלוואי והיו לי מילים לתאר.

 

האני האחר מדבר.

 

נ.ב

אני לא יודעת מה עובר עליי, למה אני פותחת בלוג, אני באמת לא מעוניינת שאנשים זרים יקראו את מה שיש לי לומר- בעיקר כי אין לי משהו חשוב לומר.

כתיבה לא עוזרת לי להתגבר על זה שאני לא מדברת.. ובטח שלא כתיבה כזאת, מה זה עוזר בכלל שאני כותבת בלוג? זה לא מחליף דיבור ולא מחליף את המחברת שלי, שנמצאת איתי תמיד ואותה הכי קל לעדכן.. בשביל מי אני כותבת כאן? בשביל אף אחד.. אז למה..

למה?

נכתב על ידי האני האחר , 18/3/2009 01:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאני האחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האני האחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)