לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Real thinspo girl


Dont wish for it - work for it.

Avatarכינוי:  thinspo_girl

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

שלמות ממכרת


היי בנות יפות שלי,

אני מודעת לזה שלא ביקרתי כאן הרבה מאוד זמן

אני ממש מצטערת שנתתי לכן לחכות פשוט לא היה לי רגע אחד של נחת..

בגרויות שסיימתי בהצלחה..(: ואח"כ לופים מטורפים של עבודה.. חופש יציאות עניינים ככה שלא היה לי את האפשרות להיות פה

אבל למרות הכככככככל.. לא שכחתי.. ולא נשברתי.. להיפךJ

אני בטוחה שיש כמה שיראו את זה ויגידו לעצמן , חרטא רצח,  בדוק היא נשברה

אבל לא לא לא.. כמו שציינתי בפוסט הקודם.. שיניתי את הרגלי האכילה.. החשיבה.. ולא העלתי קילו אחד:)! (גם לא ירדתי.. )

והאמת? שיותר טוב

אני שלמה עם עצמי.

 

סוף סוף אני גאה להודיע לכן שאני לא רוצה לרזות יותר והגעתי ליעד! מבחינתי אני מושלמת!

אני מרגישה כ"כ טוב עם עצמי, מרגישה טוב עם זה שהצלחתי לרדת במשקל עד הקיץ

שהקיץ הזה סוף סוף אני יכולה להרשות לעצמי ללכת לים מתי שבא לי ואפילו הכרתי מישהו והלכתי איתו לים והיינו ביחד בים והתמזמזנו על החוף כמו בסרטים חחח .. דבר כזה למשל , הייתי יכולה לדמיין רק בפנטזיות הכי רחוקות שלי לפני חצי שנה..

שאני אלך לים? עם ביקיני שלם?? (בלי מכנסון?!@!) וכן, עכשיו בים אני יפה חטובה וכוסית.. לא יאומן.

 

הבגדים שלי קטנים ועדינים הכל יפה ועדין ואני מרגישה פשוט מדהים

יותר כייף לקנות תחתונים.. חוטיני.. שאגב לא הייתי לובשת בחיים כי התחת שלי היה פשוט עצום!

 

אני מתעוררת כול בוקר עם חיוך, כי אני יודעת שאני יפה והיום שלי הולך להיות טוב, לא משנה מה גם הנאחסים הכי גדולים בחיי היום יום שלי לא מבאסים אותי

כי טוב לי עם עצמי, אני מאושרת.. והכל בזכות התפיסה שלי שהשתנתה.

 

יצאתי מהקונכיה שהייתי שרויה בה בשנים האלה..

בקיץ שעבר כשהיו אומרים לי לבוא לים.. באותם הרגעים ישבתי מול המסך של המחשב עם גלידה ענקית ועוגיות שוקולד התייסרתי על הצמיגים שהולכים ותופחים ובמקום ללכת לים המצאתי תירוץ והלכתי לישון..

גם כשהייתי יוצאת, הרגשתי כמו חרא, הייתי מזיעה מהר כי הייתי שמנה

הבגדים היו גדולים וההרגשה מגעילה

רק חיכיתי ליום שאני אקח את עצמי בידיים ואביא את עצמי למצב שאני נמצאת בו היום.

ובאמת שזה שווה כול רגע בנות!! כל רגע!

כל הביטחון העצמי שלי התחזק, אני יוצאת הרבה, המון, לא חושבת יותר מידיי, זורמת מפה לשם

הפסקתי להסתגר וכל האופי שלי השתנה בעקבות זה..

 

 

קצת תמונות:)

אני רזה, חטובה, שזופה! התחת נהיה חטוב ומעוצב.. גם הבטן! מה אתן אומרות?

 

 

 


 


 


.

 


 



 

הסוד? לשנות את הגישה לאוכל! להפסיק להשתמש בו כמשהו ריגשי,

אז הוא שבר לך תלב, אז רבת איתה, אז לא יצאת בסוף

זאת לא סיבה לדחוף 20 עוגיות!!

חם? למה לאכול טילון כשאפשר לאכול ארטיק קרח?

תחסכו בקלוריות תבינו את ההיגיון באוכל אנשים , גם אני אהבתי לאכול הכל ותמיד

ובתכלס רק כשהבנתי מה המשמעות של לאכול נכון ובאמת לקחתי את עצמי בידיים ושיניתי את הרגלי האכילה, רק אז התחלתי להיות מאושרת

אוכל זה טעים זה האנרגיה שלנו זה הדלק.. בלי אוכל אנחנו נמות או שסתם נראה כמו שלד עייף בלי אנרגיה.. וזה חרא כי זה הורס את הגוף

תאכלו אבל תהיו מודעים לכמות שאתם אוכלים, מה אתם מכניסים לפה, ולמה!

זה ממש ממש חשוב ובאמת שאני מבטיחה לכן שכשתנסו לא תרצו להפסיק

האוכל ה"רע" לא ימשוך אותכן.. :]

בקיצור בהצלחה ופוסט הבא מבטיחה לעשות על פעילות גופנית..

 

חופש נעיםםםם בננות ! תבלו תעשו חיים!!תצאו, לכו לים, בריכה, מסיבות, חברים

הקיץ קצר מידי מידיי בשביל לשבת בבית ולסבול. :)





נכתב על ידי thinspo_girl , 7/7/2009 16:44  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,268
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthinspo_girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thinspo_girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)