לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה? הבלוג הזה הוא היומן מסע שלי.המסע של חיי. יהיו הרבה מחשבות,שירים,קטעים ממקומות שמשומה מצאו חן ביני וכו'. המקום הזה הוא בעיקר בשבילי.שאני לא אשכח כלום ואלמד מטעויות של העבר.

Avatarכינוי:  ייאלת

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


קשה לכתוב.

 

הפוסט הזה נועד רק כדי שיהיה משהו חוצץ בין עכשיו לאז.

 

אני אעדכן פה בהזדמנות.

 

אוהבת המון

עד הפעם הבאה

איילת

נכתב על ידי ייאלת , 4/11/2010 03:45   בקטגוריות מונולוגים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם כי כבר הרבה זמן לא כתבתי


קשה לכתוב.

 

הפוסט הזה נועד רק כדי שיהיה משהו חוצץ בין עכשיו לאז.

 

אני אעדכן פה בהזדמנות.

 

אוהבת המון

עד הפעם הבאה

איילת

נכתב על ידי ייאלת , 4/11/2010 03:35   בקטגוריות מונולוגים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



thousand miles (או מכתב עם מילים שבחיים לא יאמרו בקול)


אתה רוצה שיהיה לי מישהו רציני רק בשביל שלא תרגיש אשם שאתה כן רציני עם מישהי שהיא לא אני,צר לי לאכזב אותך..זה לא יקרה בזמן הקרוב.

אתה אומר לי דברים כמו "התגעגעתי אלייך" דברים כמו "אני כן מרגיש כלפייך משהו" או "אני רוצה רק אותך" ואז אתה שובר לי את הלב ואומר דברים כמו "אבל אני מרגיש אליה יותר" דברים כמו "תבטיחי לי שזה ייגמר כשאת תשתחררי".

אתה מתנהג כאילו אני החברה שלך,כאילו אני שייכת לך אבל כשאני מתחילה לקנא או להעלב בגלל משהו שאתה עושה בשבילה אבל בשבילי לא אז אחרי שאתה מנסה לפייס אותי אתה מזכיר לי שאנחנו זה רק לסיפוק הדדי של היצרים המיניים שלנו.

אתה שואל אותי שאלות שלפעמים משאירות אותי כלכך מבולבלת לגבי המהות האמיתית של הקשר שלנו,שאלות שלא אמורות להשאל כמו "טוב לך איתי?" או "התגעגעת אליי?" ואז ברגעים אחרים אתה קובע באופן כלכך נחרץ שבגלל ששכבנו אז לא יכול להיות בינינו מעבר לזה (ופה אני כבר מאשימה את החינוך המטומטם שקיבלת בישיבה הזאת שלמדת בה).

אתה אומר לי שכואב לך עליי,שכואב לך שבגללך אני במצב הזה אבל בעצם מעצים את הכאב שלי בזה שאתה נכנע לגחמות שלי להמשיך עוד קצת עם הקשר הזה.

 

אני אוהבת אותך.לא יעזור לי כבר כלום.

גם כשתשאל אותי את השאלה הזאת כל פעם מחדש אז אני אשקר לך כל פעם מחדש למרות שאתה כלכך בטוח שאני לא יודעת לשקר.ובאמת,יש דברים שאני לא יודעת לשקר בהם.

אבל זה שקר למטרה טובה.זה שקר שנועד להגנה עצמית מפניך כי אחרת אני באמת אהיה שבר כלי.

 

וזה כלכך קל להחליט בבית כשאתה רחוק ממני שזהו זה.שזה נגמר.

אבל אז אני חוזרת ואני רואה אותך ואני יודעת שזה לא יקרה עד שאני באמת אלך משם ולא אחזור.

כי אני לא יכולה לעמוד בפניך.כי אני לא אוכל לומר לך לא.

ואתה יודע את זה.

 

זה עשה לי כלכך טוב לשמוע ממך שקינאת.גם אם זה קצת.

לשמוע שגם לך יהיה קשה לראות אותי עם מישהו שהוא לא אתה כמו שלי קשה לשמוע עליה ולדעת שאתה רוצה אותה ושאתה מנשק אותה כמו שאתה לא מנשק אותי ומוכן להשליך את כולם לכל הרוחות בשבילה.


זהו

עד הפעם הבאה

אוהבת המון

איילת

נכתב על ידי ייאלת , 24/10/2008 01:48   בקטגוריות בעקבות מקרה 42292, טרום צבא/צבא, מונולוגים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,679
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לייאלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ייאלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)