לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lonlon H&D



Avatarכינוי:  AlOnkE :]]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

פוסטוש :]]



לא עידכנתי איזה שבועיים..

מה לעשות.

יחסית לפוסט ראשון הייתי מרוצה מהתגובות...

תמשיכו כך! D:

יום ראשון הולכים ללונא פארק...

ואח"כ פה עידכון מלא מה עשיתי.

ד"א אמרתם שהציטוטים שלי יפים וממצחיקים?? אז יש בהמשך הפוסט עוד כמה.

ביינתים?




מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

< > רצת לתוך דלת זכוכית.

< > קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.

חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק.

רצת לתוך עץ שיח.

< > ידעת שזה אפשרי ללק את המרפק שלך.

ניסית ללק את המרפק שלך.

< > לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.

< X> ניסית לשיר אותם.

< > אכלת משו שלא נועד לאכילה.

נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

< > נחנקת מהיריקה של עצמך. אני לא יורקת!

ראית סרט ולא הבנת שום דבר!

< X> תפסת בטעות מישו על חם.

<> ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לך לאף.

תפסת את עצמך מזיל ריר.

היית חצי רדום בשיעור.

אתה מצחיק.

< > זרקת על מישו אוכל כי הוא עיצבן אותך.

לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

נתת יד למישו שאת לא מכירה.

< > הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

< x> אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים לפעמים.

אכלת חרק. עשיתי כאילו חצי X, בגלל שכימעט אכלתי חרק..

< > אתה מדבר לעצמך.

< X> שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שאמרו לך.

< > חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.

<> שברת הרבה דברים.

< > חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

< > אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

זרקת על מישוו נעל בשביל הכייף.

המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך.

< >דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר

<\ > זרקת לחבר את הפלאפון והוא נשבר

< > אכלת את האוכל הלעוס של אחיך/אחותך הקטנים

< > טעמת את האוכל של החייה שלך

קיללת מישהו וברחת

<> צחקת על המורה עם חברים והיא הייתה מאחוריך

ציטוטים:

ציטוט שקרה הרגע!

תאיר: אלוני את באה ללונה פארק?

אני:את?

תאיר: תעני

אני:את?חחח

תאיר: נוו

אני: את? חחח

תאיר: נו אין לי כוחהההההההההההה (תאיר יצאה מהשיחה ד"א השיחה באייסי)

אני: חחחח

תאיר: נו את באה או לא?

אני: באה. את?

תאיר: כעע...

 חחח

-

אלינור: פתחתי מייל חדש

אני: תתני לי אותו.

אלינור: את מה אני אתן לך את היומן שאני מחזיקה ביד?

אני: מה מי דיבר על יומן?

אלינור: את!

אני: אני דיברתי על המייל שלך

אלינור: אהה חשבתי שבכלל דיברת על הפייסס...... שפתחתי חדש

אני: אבל את אמרת שפתחת אמייל חדשש!!!

אלינור: לאאא...פתחתי פייס חדש...

חח

רוב הסיכוים שאני יצאתי פה מטומטמת ><

אמנם השיחה לא היתה בדיוק כזאתי....

אז אני ואלינור מפגרות..

 

ייאלה ביי  נתראה פה בדיוק בעוד שבוע מהיום..גייבו!.. 333>


נכתב על ידי AlOnkE :]] , 27/7/2009 14:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlOnkE :]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AlOnkE :]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)