לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its All About McFly


הבלוג הוא על מקפליי ,יהיה בו מידע תמונות ,והמון דברים :]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

שלום לכם


אני יודעת אני די נטשתי את הבלוג הזה,כי גם ככה אף אחד לא מגיב,ועד שמישהו נכנס זה פעם בחודש.

אז הנה אני מעדכנת עכשיו(:

אז ככה,הבנים היום בברזיל [שוב] ובארגנטינה,יופי להם .

בכל מקרה מישהי בשם קרן אם אני לא טועה,שלחה לטום הודעה והוא ענה לה בטוויטר ,שאין להם שוב בעייה עם ישראל או משהו כזה

 

ושהם כרגע לא ממש יכולים לבוא,,זה די ברור .אבל מה משהו שדי מכעיס אותי

שהם כבר נסעו פעמים לפאקניג ברזיל ואני אף פעם לא אהבתי את הברזיל והנה עוד סיבה לשנוא אותם .

לקחו אותם לאיזה תוכנית אירוח שעם כל הכבוד להם ,הבנות "הרקדניות " שם ממש נראות כמו חבורה של .....עדיף לא להגיד .

בקיצור כל הנושא הזה על ברזיל ממש מעצבן אותי ,

וזהו

אני יעלה קצת תמונות חדשות

תהנו לכם

הבעל המפגר שלי :P












אני מתה על הנמש השמן הזה(:
זהו אני יעדכן החודש ...נראה לי בקרוב

תגיבו אנשים

לילה טוב


נכתב על ידי , 11/6/2009 02:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לits all about mcfly ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על its all about mcfly ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)