לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תתארו לכם עולם יפה, פחות עצוב ממה שהוא ככה.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

5/2017


השפעת שלי

לפעמים את קוראת לי בקול

מסיחה את דעתי ודואגת שאחדול

מלהילחם בך, ובאור שזורק צבע

טיפשי להתייחס למה שהביא הטבע

 

אני כזו שגוברת על חלשים

אולי על כל אלו שמרגישים

כמו תמיד ההצגה נמשכת

ותראי אותי אני לא נעלמת

 

והזמן קפא וידך כבר רפה

סבתא מנסה להציל עם התרופה

שודדת כוחות כמעט ידועה

מלטפת במגבת את טיפות הזיעה

 

המדחום מנסה לשקף את החולי

ואת יושבת בצד כמעט לבד

מחכה שאבין מה חסר לי

כדי לזלוג אליך להיות אחד

 

את כל הזמן מדברת להגיון

הוא כבר נסחף עם השנים

והשיגעון, התיישב בבור נסתר

בראש, בלב במה שנשאר

 

ועכשיו אני יכולה לעזוב

אבל אחכה ואתבונן מקרוב

אתמוסס כשתנשמי, תצעקי שדי

אוכל לחיות גם בלעדייך

ואני כבר לא חברה של חלשים

שפעת נדבקת אל אלו שמרגישים

נכתב על ידי , 8/5/2017 00:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי
352

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה ו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה ו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)