לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ME


3 שנים אחריות , כל השאר באחריותך .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

ליילה טוב הרבה זמן לא רשמתי !


לא להתייחס חידשתי את הבלוג ,

ובגלל זה אני ירשום פוסט ראשון בתאריך : 6 - ל שביעי .

 

 

נכתב על ידי SHoVALi ( : , 28/6/2009 20:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יווום דבש (:


 

 

 

קודם כל אני מכינה לי רשימה מה לעשות בחופש .

באולינג עוד איזה 3 פעמים .

לנסוע ללונה פארק \ סופרלנד .

 בריכה ים לפחות 20 פעמים !

לקנות ציוד לפני כולם !!!

לקנות בגדים חדשים לשנה הבאה .

לעשות רסטה אלסטית .

ליסוע לסרט .

לישון אצל הבת דודה שלי (:

לאכול עוד ופל בלגי עם קצפת 2 כדורי גלידה ועוד מלא תוספות עם אחותי .

לקנות חולצות ביצפר חדשות .

להחליף לפלא עוד יותר חדש למרות שהחלפתי לפני חודשיייים : 0

 אמממ .. לחגוג יומולדת כייפית .

להצטלם עם אלוני .

 להגיד לבר שאני לא רוצה להיות חברה שלו !

לקנות שמלה לאירוע של בר .

 לקנות עוד בגדים ועוד בגדים ועודועוד ועוד ..

אדידס חדש .

לקווסט חדש !!!!!!

גינסים קצרים למרות שאסור לבוא איתם לביצפר .

עוד אוברול לאוסף (:

נראה לי שמספיק "מטלות" (:

שיר מדהייים (:

 

תגיבו קצת - משהו יכול לעזור לי בעריכת הבלוג ..... ?

 

לא להתייחס חידשתי את הבלוג ,

ובגלל זה אני ירשום פוסט ראשון בתאריך : 6 - ל שביעי .

 

 

נכתב על ידי SHoVALi ( : , 24/6/2009 11:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיייייייייץ (:


 

לא להתייחס חידשתי את הבלוג ,

ובגלל זה אני ירשום פוסט ראשון בתאריך : 6 - ל שביעי .

 

נכתב על ידי SHoVALi ( : , 21/6/2009 15:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  SHoVALi ( :

בת: 29

Google:  123

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSHoVALi ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SHoVALi ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)