לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רזון,לא משהו אחר


לא רגילה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

חידוש של הבלוג-הרזיה בריאה


אוקיי כיוון שהרבה זמן לא הייתי פה..

שחכתי שיש לי בלוג

ועכשיו שיש לי כוחות והמון רצון ואומץ לעשות דיאטה ולהוריד ממשקלי 6 קילו משמעותיים..

ולעשות את זה בדרך הכי נכונה ובריאה

לא להקיא לא להרעיב כי ביננו זה סתם טיפשי ומזיק

בוקר:

כריך עם קוטג', גבינה צהובה9%

2 פלחי עגבניה

4 פלחי מלפפון..

בבית ספר:נסטי אפרסק

צהריים:

קציצות

עם פתיתים ושעועית.

 

בין הארוחות כחטיף אכלתי תפוח..

ספורט:

40 כפיפות בטן

20 דקות אימוני רגליים...

20 דקות אימוני ידיים..

אימוני כוח לסיכום..

להפעיל כמה שיותר מרץ


כמובן שדיאטה כרוכה בוויתור על תענוגות..

הדבר היחידי שלא ויתרתי עליו זה הנסטי אומנם יש בו סוכר..

אבל זה המשקה המתוק היחידי שאני שותה

הורדתי מהתפריט היומי שלי

את כל החטיפים הטוגנים המאפים.

אז..

בהצלחה לי(:

נכתב על ידי fuckin crazy , 25/10/2009 15:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  fuckin crazy




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfuckin crazy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fuckin crazy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)