לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

May’s Diaries



Avatarכינוי:  מ א י ו ש (:

בת: 28

ICQ: 396330753 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

כאב חד בלב .


זה כואב , אז למה אני עושה את זה ? . אני מכורה , מכורה אליו .

זה אפשרי בכלל ? להיות מכור למישהו ?

לא משנה כמה אני ינסה להיתרחק בסוף אני רצה בחזרה .

זה לא עובר וכנראה שזה גם לא יעבור , לפחות לא בתקופה הקרובה .

אולי אני גם לא רוצה שזה יעבור , אני נהנת להכאיב לעצמי .

באלי שהוא יהיה פה  , שהוא ישאל סתם מה שלומי , שיהיה אכפת לו ממני , אפילו רק קצת .

זה הדבר הכי קשה בעולם - להיות ליד מישהו ולדעת שהוא לעולם לא יהיה שלך ..

מה הייתי נותנת בשביל לאהוב בפשטות , בלי כאב .

החיים זה לא סרט , הסוף לא תמיד טוב .

 

נ ש י מ ה - ע מ ו ק ה . כ א ב - ח ד - ב ל ב .

 

זה כ"כ כואב  .

נכתב על ידי מ א י ו ש (: , 1/10/2010 15:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למ א י ו ש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מ א י ו ש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)