לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JUST ME


אל תגידו לי שהשמיים הם הגבול ,,,, # שיש סימני רגליים על הירח . ^^ @ D:

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

העיינים אומרת הכל . 3 >


עכשיו , שאני חושבת על זה , היה אסור לי להסתכל לך בעיניים  .

אחרי הכל , העיניים האלה שיקרו לי במצח נחושה .
שנאתי את המחשבה הזאת .
שאני מתאהבת בך .
ניסיתי להדחיק .
להכחיש .
למחוק את המחשבה הנוראית הזאת מהראש שלי .

אבל לשווא .
המחשבה הזאת זמזמה בראשי כמו זבוב .
ולא הצלחתי להרוג אותה .

אז פשוט , ויתרתי .
ויתרתי עלי .
ויתרתי על כל זכות שהייתה לי להתנגד לך .
וזאת - הייתה הטעות הכי גדולה שלי .
כי היה לי את הכוח להתנגד .
זה היה לי בידיים . יכולתי להגיד משהו .
יכולתי להרגיש הכי רע שאפשר . אבל לא .
פשוט ויתרתי .

 

לפעמים בלילות , הייתי בוכה .
כאב לי . היה לי חור ענק בבטן .
ולא עשיתי כלום עם הכאב .
רק התקפלתי כמו כדור בלילות .
כל הזמן שהזכירו לי אותך , החור רק התרחב והתרחב .
והלב המשיך לכאוב .
אבל באמת , לא היה לי מה לעשות .

 

שנאתי שאני חסרת אונים .
שנאתי את הרחמים של חברות שלי .
והן בכלל לא הבינו .
הן רק אמרו לי להמשיך הלאה .
לאן בדיוק להמשיך הלאה ?

ככל שאני ממשיכה הלאה הדרך לשכחה ארוכה יותר ויותר .

כל פעם אני ממשיכה ואני באמת חושבת שאני מתקדמת ! ואז , אני רואה אותך .
והכל משתנה .


שוב יש לי חור בבטן ושוב אני חסרת אונים .
מה אני אמורה לעשות ?
לשכוח ?
וואי , אתם באמת חושבים שזה כזה קל ?!
זהו . שזה לא . בכלל , בכלל לא .
זה הדבר הכי קשה שנתבקשתי לעשות .
אבל הצלחתי . בסופו של דבר . אני חושבת .
כלומר , כבר אין לי את החור בבטן .
אבל זה לא אומר שאין לי שרידים בלב .

תמיד חשבתי שאני חזקה .
אבל זה לא נכון .
רק הדחקתי את הרגשות שלי .
ואף פעם לא הקדשתי מחשבה לכאב שיבוא שאני אצטרך לחשוף את הרגשות .
זה פשוט כואב ברמות שאף אחד לא מבין .

אבל אני התחלתי מחדש .
וזה אומר שאני לא מתכוונת להתאהב השנה .
לא .
השנה הזאת תעשה לי רק טוב .
והפעם אני כבר לא סומכת על הגורל .
הפעם אני יעשה שינוי בעצמי .
 




נכתב על ידי , 22/8/2009 00:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואיך הכאב הזה חודר אלי ...


ואיך הכאב הזה חודר אלי . #
חותך את העור ,,
שותה את דמי ,,
מפלח את עצמותי ,,
ואז ,
בסוף . Y
הוא מגיע למטרה - הלב שלי . $
בהתחלה קר לי . &
אחרכך - חם לי . ~
אחרכך - כואב לי . %
ואז פתאום נעים לי . *
בשנייה הראשונה שמזדמן לי - אני בוכה .
ואז שנייה אחר כך - צוחקת . %

אתה מבין מה אתה עושה לי ? @
והכי גרוע =
שאתה אפילו לא מתאמץ . ~
רק המבט שלך . M
המבט הקר הזה .
המבט הריק הזה . כאילו שאני סתם עודאחת בשבילך .
אבל זה מה שכואב כאן .
אני באמת סתם עוד אחת בשבילך .
אבל אתה ? 1
אתה ממש לא ' עוד אחד ' בשבילי .
אתה אחת הסיבות שאני קמה בבוקר . Y
רק הריגוש הזה שאתה גורם לי . ^
הפרץ אדרנלין הזה , ,
שזורם לי בדם כל פעם שאני רואה אותך .
זה ממכר . ואני = מ כ ו ר ה =

אני מייחלת לכך שתשנא אותי . #
כך לפחות תרגיש אלי משו .Y
ולא כמו עכשיו = אדישות .
זה נותן לך הרגשה של חוסר אונים מוחלט . $
שהשמחה שלך תלויה בבנאדם אחד. ^
שאתה חי בשביל שמישהו אחר יאהב אותך . 3 \ >
יסתכל עלייך . $
זה פשוט עצוב . %

ואתה ?
אתה בטח חושב שזה קל לי .
שאם אתה לא מרגיש = גם אני לא מרגישה .
כמה חזקה אתה חושב שאני ? @
כמה אני יכולה לסבול מהחרא הזה ? 1
מה אתה חושב שאני סלע ? #
בלי רגשות ? ^
בלי לב ? *
מה אני השק חבטות האישי שלך ? @
שאתה יכול להוציא עליו את כעסך ואני מצידי ,
ישב בחיבוק ידיים בזמן שאתה שובר אותי וחונק כל טיפת אושר שיש בי .
שאני חושבת על זה ככה ,
אני הייתי מטומטמת .
שהאמנתי לבולשיט הבלתי נסבל שלך . &
אבל לא עוד .
אני לא אתן לך להמשיך לחבוט בי .
על כל דמעה שירדה לי בגללך אתה עוד תשלם .

ובינתיים ? 1
אני נשארתי פגועה ושבורה . @
השארת אותי לבד . פצועה . ^
ועכשיו נותר לי רק להחלים . בשקט . *
כדי לא להראות כמה פגיעה אני . #
אני מקווה שאני אמצא את הנסיךשלי . $
שיאהב אותי באמת . ולא יעמיד פנים . %

איך כמעט שכחתי להודות לך ,,
שלימדת אותי מהי שנאה וכאב . #
מהי אמת ומהו השקר . %
והכי חשוב מה זה להיות מאוהבת . 3 >
נכתב על ידי , 7/8/2009 00:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת , לא אוהבת ... @


אווווווווווף .

אני בריב עם יותר מדי אנשים . Oo

אני בריב עם מאי , עם עומר , עם רועי , עם חן , עם נוי ...

והכי גרוע זה - שכולם חשובים לי . \:
טוב , כולם חוץ מנוי . היא סתם מעצבנת .
עם מאי רבתי על משהו טיפשי ברמות , והיא הייתה אחת החברות הטובות שלי .

עם עומר - הוא הידיד הכי טוב שלי , ואני אפילו לא זוכרת על מה רבתי איתו 
רועי - טוב . רועי זה רועי . את מה שהיה בנינו אי אפשר למחוק . בכל זאת הייתי מאוהבת בו . והוא ניצל את זה ופגע בי . אף אחד מאיתנו לא מתכוון לבקש סליחה , ובכלל לא נראלי שאני חשובה לו או משו . מה שכן אני צריכה לחליט את ההחלטה הכי חשובה בחיים שלי . [ בינתיים ] - אני אוהבת אותו ?

 

היום חשבתי על זה, והגעתי למסקנה , שאני רסמי איבדתי את אחד הידידים הטובים שלי בשביל כלום . בשביל כבוד ? בשביל גאווה ?

 

אוקי בוא נמשיך , עם חן רבתי כי היא לא יודעת להיות חברה .
ונוי סתם כלבה שפוטה מעצבנת .

 

 

 

בואו אני יתאר לכם איך אני מרגישה כרגע :

 

יום האהבה . בלי אהבה .
 
' אם תהיו בשקט .
אולי תשמעו את הדמעות שלי . 
יורדות ויורדות .
כבר הפכו למנגינה .
לעולם לא מפסיקות ..


אני צועקת בדממה .
ואףאחד לא מפנה מבט . 
אני נופלת .
כל פעם מחדש . 
ואףאחד לא מושיט יד לעזרה .
 
אני כתבתי הכל לבד .
וככה באמת אני מרגישה.
כאילו אף אחד לא יכולה לעזור לי .
אני מתה ללכת לפסיכולוג .
אבל אמא שלי אומרת :
' אם את תלכי לפסיכולוג את באמת תיהיה פסיכית '
תודה באמת .
אני חייייבת להבין איפה אני עומדת . בין אהבה לשנאה . = אני אוהבת את רועי ? עדיין ? למרות שהוא ת מ י ד פוגע בי ? למרות שהוא מנצל אותי ?
אבל הוא חמוד . בכל שנייה אני חושבת עליו . שאני רואה אותו באלי לנשק אותו .
אבל היא אפשר להתעלם מהעובדה , שהוא רע אלי .
אני כבר לא יודעת מה לעשות .. \:
מישהו , עזרה ?
 
 
 
 
הא וקרדיט לפלאור דיסינג על העיצוב . הכתובת :http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=640154
נכתב על ידי , 4/8/2009 21:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,023
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללייייילוש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לייייילוש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)