לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My REAL Place


הולכת בדרכי שלי.

Avatarכינוי:  קוראים אותי ריש.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

סוף החופש


אז אולי כן צמח מהחופש הזה קצת טוב...

אני מרגישה יותר טוב, תודה ששאלתם.

 

רשימת TO DO לחופש:

*לקרוא!

*קניון.

*פיצה.

*קפה-קפה.

*סרטים.

*גלדיאטורים [הסנדלים].

*שיעורי בית [תנ"ך, גאוגרפיה, היסטוריה, מתמטיקה].

*לצייר.

*צימר או מלון עם המשפחה. אממ... בסוף זה היה אוהלים אבל חפיף.

*לבלות.

*לישון.

*שלי-רון תבוא לישון אצלי+ללכת לישון אצלה.

*שטל תבוא לישון אצלי+ללכת לישון אצלה.

*שמירב תבוא לישון אצלי+ללכת לישון אצלה.

*ששלי תבוא לישון אצלי+ללכת לישון אצלה.

*חוגים.

*מסיבת הפתעה למאי.

*מסיבת הפתעה למירב.

נו טוב, לא עשיתי הכל. ידעתי שאני לא יעשה הכל. לא נורא.

 

 

הימים האחרונים טובים לי. אני מרגישה טוב. כבר כתבתי את זה... אולי כי אני באמת מרגישה טוב ולא סתם משקרת.

 

 

 

איך היה החופש שלכם? אני אשמח לשמוע...

נכתב על ידי קוראים אותי ריש. , 17/4/2009 13:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



501
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוראים אותי ריש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוראים אותי ריש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)