לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מחשב מסלול מחדש

Avatarכינוי: 

בן: 72

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

קול המוסיקה


הקורא בים הפנה אותי לכתבה של אביב לביא ב-nrg, מעריב. החומר הזה פורסם לפני 5 חדשים, אחרי השריפה בשמורת גמלא שברמה"ג. שווה ביותר. מי שיקרא את זה יהיה מהראשונים לדעת את רוח המסקנות של ו' החקירה שתקום בעקבות השריפה הנוכחית.

אני צרכן בולימי של מלל. כשאני יכול (בנהיגה, או בזמן עבודות רוטיניות) אני מאזין לגלי צה"ל. כן, כל הזמן. בולימי, לא רק בגלל הכמויות שאני צורך, אלא גם בזכות העובדה שאחרי כן אני מתמלא בהרהורי חרטה ופולט חלקים מהחמרים האלה. איפה? עזבו... הנה ציפור!

אבל אני לא דוגמה, רוב האנשים שאני מכיר מעדיפים לשמוע מוזיקה: גלגל"צ, 88 אף אם, או קול המוזיקה. אתמול חשבתי עליהם, למה הם מאזינים עכשיו כשיש ארוע כזה ברקע? חלק מהם עובר לתכניות המלל, אבל יש כאלה שעדין דבקים בערוצי המוזיקה. מי הם? למשל, כל שרי הפנים לדורותיהם שהיו אחראים על שרותי הכיבוי.

אז בבחירות הבאות אל תבואו אלינו, אני מקווה שאנחנו כבר נגיע אליכם לפני כן.

 

 

רשלנות פושעת

יש אנשים שיקראו לשר הפנים הנוכחי להתפטר "הוא לא עוסק בכיבוי שריפות אלא בהצתתן". לא אני. אני קורא לעצור אותו לאלתר ("עדיף בכלא דמון" אומרת סבתא חביבה). יש סעיף כזה בחוק שאומר שאם בעקבות ההתרשלות שלך במילוי תפקידך נפגעו אנשים, עליך לתת את הדין (ע"ע תקרת פלקל. נדמה לי שהמהנדס שהגה אותה עדין מרצה עונש מאסר).

נכתב על ידי , 3/12/2010 09:37   בקטגוריות אקוטי, אקטואליה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




149,213
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלישע דביר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלישע דביר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)