לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מחשב מסלול מחדש

Avatarכינוי: 

בן: 72

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

אל תתבלבלו


להלן כמה אבחנות ותובנות שצברתי במהלך השעות האחרונות:

 

אלי ישי

בצילומים הוא מופיע יותר גבוה מביבי נתניהו. טוב, אני מניח שזו לא בעיה גדולה.

 

תקציבים

אם אתם רוצים שהכספים שהוקצו לשירותי הכבאות באמת יגיעו אליהם (אני מתכוון מחוץ לתקציב לאחזקת התזמורת שלהם), יש לכך רק דרך אחת, לצרפם לישיבה.

 

 מה עם המפות?

כבר לפני יומיים אמרתי לכם, עורכי החדשות בערוצי הטלויזיה, שמה שבאמת מענין אותנו, הצופים, אלה מפות מפורטות ומעודכנות של מוקדי וחזיתות הלהבות. אז יאללה, תתחילו להציג כבר את המפות האלה. ולמה, למה אני צריך להגיד כל דבר פעמיים?

 

מסוקי הכיבוי

לכאורה הפרופורציות הן כאלה: מטוס כיבוי גדול, כמו אלה שנשלחו אלינו מארצות הים, יכול לשאת 6000 ליטר מים אותם הוא שואב מהים. מסוק הכיבוי המקומי, לעומתו, יכול לשאת 1000 ליטר. לכאורה יחס של 1:6. אז אל תתבלבלו: מבט מקרוב על תנועתם של המסוקים העמוסים יגלה לכם שחלק גדול מאותם אלף ליטר שבדלי שהם נושאים - נשפך בדרך אל המטרה. כמה? להערכתי לפחות חצי. הייתי יכול בקלות לתכנן דלי עמוק יותר (כן, שימולא רק עד החצי), אבל יש להם, בחיל האויר, מהנדסים ויועצים שמשלמים להם כסף טוב. אז למה, למה אני צריך לעשות את הכל במקומם?

 

אליק רון

האיש שהופיע היום בכל ערוץ תקשורת אפשרי, התראיין על המשבצת של ידידה הקרוב של אהובה תומר. בהמשך הראיון הוא דאג להגיד את כל הדברים הנכונים על אלי ישי וסדרי העדיפויות האמיתיים שלו. אז אל תתבלבלו, מה שיש לאליק להגיד זו לא סתם אג'נדה, הוא ממש מנהל קמפיין. אל תתפלאו אם תראו אותו רץ בבחירות הקרובות. בינתיים אני בעדו.

 

שושו

 ראש עיריית נשר - פרדי מליק, לערוצי הטלויזיה: "פרשנו ביערות צוותים סמויים שיאתרו מציתים שרוצים לתפוס טרמפ על השריפה הגדולה". אני חושב שכל שרותי הבטחון יכולים ללמוד ממנו איך לנהל מבצע באמת חשאי.

 

תקשורת

יש ביומיים האחרונים הרבה פחות פרסומות ופרומואים. ויתרה מכך, הערוצים המסחריים לא מסונכרנים. דהיינו - עד היום כשערוץ 2 היה נכנס להפסקת פרסומות באמצע מהדורת החדשות שלו, לא היה טעם לנסות לזפזפ לערוץ 10, הם היו ממש מתואמים על הדקה. כן, תמיד יש את ערוץ 1 - למי שאוהב את החדשות שלו בשחור לבן.

 

העזרה מטורקיה

זה לא פתח לתיקון היחסים. נהפוך הוא. טורקיה הרגישה מה-זה-לא-נוח לתקוף אותנו כשהיא נושאת על כתפיה חוב כל גדול אלינו - לאור כוחות ההצלה ששלחנו אליהם בזמן רעידת האדמה שהיתה שם לפני קצת יותר מעשר שנים. אז אל תתבלבלו, העזרה שלהם הפעם נועדה לאזן את החשבון. החל מאמצע השבוע הבא, הם יוכלו לתקוף אותנו ביתר שאת, הפעם ללא שום נקיפות מצפון.

 

העזרה מהרשות הפלסטינית

היא שלחה אלינו 3 כבאיות. וסבתא חביבה מוסיפה - אל תתבלבלו, יחד איתם היא שלחה גם  4 מציתים.

 

שרותי הכבאות

הם יופיעו כגיבורי הארוע הזה. באמת אנשים נהדרים. במיוחד אלקנה ביטון. אבל אל תתבלבלו, יש אינדיקציות לכך שהם לא התייחסו לשריפה כשהיא עוד היתה קטנה וניתן היה לכבות אותה בקלות.

 

 כן, גם יש לי גם ימים כאלה. למשל בשבוע שעבר, כשנגמרו לי הכדורים הירוקים.

 

אני הולך להשלים את צביעת השולחן שלי. אל תדאגו, יהיה כאן פוסט שיתאר את נושאת המטוסים הזו.

Stay tuned. ותזהרו עם החנוכיות שלכם.

 

נכתב על ידי , 3/12/2010 21:31   בקטגוריות אקוטי, אקטואליה  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




149,213
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלישע דביר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלישע דביר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)