לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מחשב מסלול מחדש

Avatarכינוי: 

בן: 72

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

Over Qualified


 אחרי החגים

"תסביר לי איך אתה, שהצלחת לבנות את הגגון הזה לבדך, לא מסתדר עם ציפוי שמיכה" אמר לי סבתא חביבה "תראה, הכנסת שמיכה כפולה לתוך ציפה בודדת".

- כישורי יתר?

- בלי ה-SolidWorks (תוכנת התיב"ם הנערצת עלי) שלך אתה ממש חסר אונים.

 

אז הנה הגרף שמתאר את התדרדרות היוקרה שלי:



לפני


תוך כדי


אחרי

 



אני חושש שיהיה לי עבר מפוקפק גם בעתיד.

נכתב על ידי , 24/10/2011 00:41   בקטגוריות אל תנסו בבית, לולאה, סיפורים מהחיים  
הקטע משוייך לנושא החם: אחרי החגים
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




149,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלישע דביר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלישע דביר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)