לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מחשב מסלול מחדש

Avatarכינוי: 

בן: 72

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

יש!!!



 

להד"ם

הנה שיחה שמעולם לא התקיימה.

 

"בדרך לכאן שמעתי עליך את המחמאה הכי גדולה" אמרתי לו אחרי סיום הפגישה, כשנשארנו רק שנינו בלשכתו.

- ספר לי.

- ישנם כמה גופי מודיעין ששמים אותך בתפקיד ראש הממשלה במשחקי המלחמה שלהם.

- למה?

- כי לפעמים הם רוצים לבחון סיטואציה שבה הצד הישראלי מתנהג בצורה רציונלית.

- כן, שמעתי על זה.

- שמת לב למה שאמר הדובר האחרון?

- זה עם המכנסיים הקצרים?

- כן. אולי הכל כשר כאן, אבל מסריח.

- טוב, אבל מה לעשות - זה החוק.

- "אז מה אתה הולך לעשות?" שאלתי אותו.

- כמו שאמרתי בפגישה, אני לא בעד המהלך של 'הצעת מחליטים' (ע"ע אוקסימרון תחבירי, א"ד, שם, נו). אני אדבר עם השר ואראה איפה זה נתקע. לא מזמן התמנה מנכ"ל חדש למינהל. אולי הוא יקדם את זה.

- בטח זה תקוע על גובה הפיצויים ליזם. תראה מה עושים לעם ישראל בגלל כמה מליונים.

- יכול להיות. אני אברר. אל תדאג, אם זה רק כמה מיליונים, הם יסתדרו. אני אדאג לזה.

- אז תשמור אותי בתמונה.

- לא. אתה מכיר אותי. אני אוהב לעבוד מאחורי הקלעים. וגם ממך אני מבקש שלא תדבר על החלק שלי בזה. לפחות עד שמשהו יתקדם. אבל אל תדאג, אם אני אצליח לקדם משהו, אתה תשמע על זה בחדשות.

 

אז היום שמעתי בחדשות שהמינהל והיזם שרצה לבנות בחוף בצת, הגיעו להסכמה על פיצויים שיתן הראשון לשני תמורת ויתור על המיזם. 

כן, עכשיו אני מרגיש את טעם הריקנות (ע"ע hangover) שחשו פעילי המאבק לשיחרורו של גלעד כשהוא חזר.



וגם אני אצעק כמוהם, בגרון ניחר, במסיבות הנצחון: יש!!!

 

אל תטעו

רגע, אבל אל תתבלבלו. אמנם ניצחנו (לפחות את המערכה הראשונה) של המאבק על חוף בצת. אבל אני הגעתי לשם מסיפור אחר - מהמאבק על נחל בצת - זה שיבש כתוצאה משאיבת יתר. 



הקו שמחבר בין שני המאבקים

11.5 ק"מ (שזה בערך ליטר אם אתם לא משתוללים)

 

וכאן יש לנו עוד הרבה עבודה - אנחנו לא נשקוט עד שהנחל יחזור ויראה ככה:



פעילי המאבק יחד עם מוזיקאית שהגיעה למפעל המחוננים 'קשת אילון' בשנותיו הראשונות - כשהנחל עוד שפע.

שני מימין - אבנר.

 



 

למה מה?

למה שאקח אחריות על מעשי? מה אני, הג'יאהד האיסלמי?


 

יכול להיות שזה היה הולך טוב גם עם 'עוצבת אל אנצאר'. או אפילו 'נמרי הפלג השמאלי של השאהידים על שם נאיף חוואתמה'. לא יודע. מחר אני אנסה את זה. Stay tuned.

נכתב על ידי , 26/10/2011 23:47   בקטגוריות איכות סביבה, גמני, הגיגים, לולאה, מוזיקה, סיפורים מהחיים, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




149,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלישע דביר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלישע דביר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)