אוקיי, אני ממחזר כאן פוסט שהעליתי בפייסבוק. בגלל שכאן יש לי קצת יותר אפשרויות עריכה הוא יצא בבלוג הזה יותר חד ומדוייק, אבל אני מוכן להעניק פטור למי שקרא את זה שם.
אני לא מתכוון להתייחס לעובדה הטריוויאלית שפניה לנשים בקמפיין-למודעות-לסם-האונס היא הפיספוס האמיתי כאן, אלא רק לקופירייטינג.

אוקיי, גם אני אוהב משחקי מלים אז:
* הקמפיין הזה יצא נמוך.
* וגם מריח לא טוב.
* איזה מזל שאת לא יוצאת אף פעם לשתות עם האמא שלך (כי בדיוק בשביל זה הם מחזיקים במשרד הפרסום קופירייטר עם תסמונת טורט).
* כן, הם טרחו לנקד. אני לא אומר שלא, אבל כשצפתי עם העכבר על המודעה (ר' אליפסה צהובה) - נחשפה ערוותם.
אורניתולוגיה
נו, זה המונח המתנשא לאנשים שמתעניינים בציפורים.
עכשיו תארו לכם שבמשרד הפרסום הזה היה רעיונאי חובב צפרות. אתם חושבים שהוא היה מתאפק מלהכליא את שני העופות האלה?

כוס

שעיר
אבל אם אני מדבר על זה כאן, זה סימן שהם שיחקו אותה בענק.